dinsdag 25 maart 2014

Vroeger.

Ja, wat is vroeger??? Dit is 1929!
Een tijdje geleden liet ik jullie een oude foto van mijn vader zien. Ik zou daar nog steeds iets mee doen maar het is er nog niet van gekomen. Wel had ik ook nog een trouwfoto van mijn ouders en daar heb ik een beetje mee geknoeid.
Ik heb hem uitgeprint op gewoon printpapier, daarna opgeplakt op iets dikker papier en er een laagje varnish overheen gestreken. Het fotootje had mooier gekund maar, zoals de titel zegt, ik heb een beetje "geknoeid".
Toen er maar een kaart van gemaakt die ik ga geven aan onze oudste dochter die op 9 juli a.s. jarig is. Dat brengt me nu op het idee om dit nog eens in het groot te doen en dan een scrap te maken.
Oh, soms borrelt het in mijn hoofd en zit er zoveel in dat het er niet meer uitkomt.
Dit is mijn kaart voor vandaag. Tot een volgende keer.
Fijne dag, ik ga straks naar de Gamma om knopjes voor mij zelfgemaakte blendingtools te kopen.
Zie bij Willy  15 maart j.l.
Fijne dag en groetjes

7 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kaartje van je ouders Marja....prachtig alles zo in sepiakleurtjes....
en leuk idee om zo stempelsponsje te maken....
groetjes Rosina

Rensina Steursma zei

Heel mooi kaartje!
Erg leuk dat je gewoon je 'oude', niet digitale foto's gebruikt op je kaarten.
Succes met het maken van de blending tools!
Lieve groet, Rensina

Joanne kramer zei

Wat mooi zeg! Echt zo'n nostalgische sfeer in deze kaart!! Prachtig! geniet van de creatieve drukte in je hoofd ;-)...in mijn hoofd is het veel te stil. groetjes Joanne

Annemiek zei

Mooi kaartje is dit geworden hoor. Succes met het maken van je blending tools. Het werkt echt super goed!

Trijntje zei

Hoi Marja. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk plaatje. Mooi afgewerkt. Groeten trijntje

Diny zei

Wat en prachtig kaartje met een foto van je ouders Marja....schitterend!

Groetjes Diny

Daphne zei

Oh, wat leuk om hier deze foto zo terug te zien.
Wat heb je er wat moois mee gemaakt.
Echt heel erg leuk, zie je nou, we "moeten" ook maar eens gaan scrappen samen.