donderdag 20 maart 2014

Ik had er nog een!

Eerst had ik deze kaart gemaakt naar een idee van Ingrid. Dat heb ik in mijn vorige donderdag post beschreven (ik ben altijd blij als ik nog weet bij wie ik het idee vandaan heb)
Deze vond ik eerst niet zo geslaagd en heb
de vorige er achter aan gemaakt. Maar nu ik het allemaal weer bekijk denk ik toch dat deze ook wel kan. Dus doet hij weer mee bij Yvonne.
Maar de vorige blijft mijn favoriet, dat wel.
Wat een heerlijk weer, we zitten met de deur wijd open te genieten van het zonnetje.
Fijne dag voor iedereen en groetjes maar weer.

9 opmerkingen:

Diny zei

Maar deze kerstkaart is ook heel mooi Marja....ik herken het papier....heb ik ook nog ergens liggen!
Ik vind het boompje zo leuk....ga ik misschien ook nog eens maken!

Groetjes Diny

Rosina zei

Heel leuk is dit kerstkaartje Marja....
leuk gedaan zo met het kerstboompje

groetjes Rosina

GerJanne zei

Deze is ook weer helemaal leuk! De kerstboom is echt erg gaaf!! Ook deze hoor!
Groetjes,
GerJanne

Willy zei

Nou hij kan zeker hóór. Super mooie kaart, leuk kerstboompje!!

Trijntje zei

Prachtig Marja. Heel erg mooie deze kerstkaart. Heel leuk idee met het papier zo. Groeten Trijntje

Joanne kramer zei

Toch is deze ook heel mooi.
Misschien dat het de kleuren zijn die je bij de nadere mooier vindt?! Het is in ieder geval een echte kerstkaart! Groetjes Joanne

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Marja, deze is echt een kerstkaart in kerstkleuren, en de andere die oogt frisser, doordat je andere kleuren hebt gebruikt. Beide zijn ze super, ik denk dat ik dit jaar die boom nog eens ga maken want ik vind heb nog steeds leuk. In ieder geval bedankt voor je link. Fijn weekend groetjes, Ingrid.

Martha zei

Hoi hoi marja,
ik vind het een hele mooie kaart zo in de kerstkleurtjes en het boompje is prachtig!
Groetjes van Daatje

Willy zei

Ik heb het vel met één punt buiten de embossing folder gelegd zodat ik hem er makkelijk weer af kon halen, daarna er nog wat gedraaid ingelegd. Hoop dat het duidelijk is? Leuk dat je het ook uitgeprobeerd hebt, ben benieuwd naar het resultaat!