zondag 23 maart 2014

Landelijke ATC ruildag.

Op 18 mei a.s. is er weer de landelijke ATC ruildag in het AC restaurant in 't Harde.
Wil je er meer over weten kijk dan even op http://www.studiokuuks.nl/meeting het is de 6e keer dat dit wordt georganiseerd door Els AW.
Ik heb er elk jaar trouw aan mee gedaan en mijn man gaat altijd mee en neemt dan foto's. Hij vindt zo'n dagje tussen al die "kwetterende" dames best wel gezellig.
Ik deed ook altijd mee aan de maandelijkse swap, ook georganiseerd door dezelfde Els AW maar ik kreeg zoveel A|TC's dat ik daar mee ben opgehouden. Maar nu begon het toch weer te kriebelen, ik wilde toch wel weer meedoen aan de ruildag.
Als een razende ben ik aan de slag gegaan en jullie hebben al het een en ander kunnen bekijken. Nu weer een paar die ik o.a. heb gemaakt van uitgeknipte plaatjes uit een oude Hobbyjournaal. Ik Plak ze op zwart papier, dan schijnt de achterkant niet door, kleur ze een beetje bij met Derwent potloden, een laagje varnisch erover en klaar is het weer. Dat zijn de twee middelste.
De linker is een stempel, ingekleurd met Derwent en de rechter zijn twee varkentjes uit een reclame blaadje van de Hema tijdens de sinterklaas periode, ze zijn van marsepein.
Dit is het voor vandaag.
Ik heb nog meer maar ik las ergens dat iemand weigert om meer dan 1 bericht per dag te doen en dat vond ik een goed idee. Zo heb je nog iets in depot.
Fijne zondag Marja
 

6 opmerkingen:

Rensina Steursma zei

Leuk dat je meedoet met de ATC ruildag, had er nog nooit eerder van gehoord.
Je nieuwste atc's zijn erg leuk. Vooral die met de varkentjes vind ik geweldig haha.
Fijne zondag, Rensina

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten weer zeg! Leuk om zo die plaatjes te verwerken tot een prachtige kaart. 1 blogbericht per dag vind ik meer als voldoende om op te reageren hoor ;-).... meestal reageer ik dan toch op het laatste bericht. groetjes Joanne

Diny zei

Wat een leuk idee Marja!
Prachtige kaarten heb je gemaakt...leuk is dat he om soms zo maar ergens een leuk plaatje uit te knippen....ik knip ook regelmatig....haha!

groetjes Diny

Rosina zei

Hele mooie ATC kaartjes Marja...ze zijn allemaal even leuk....veel plezier op de ATC ruildag....
En je man zal wel toeter-oren eraan overhouden met al die kwetterende dames ....

groetjes Rosina

Wies zei

Leuke ATC kaartjes. Grappig die met de varkentjes.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

Hihihi, ja dat heb je goed gelezen! Wel een paar kaartjes in 1 bericht, die op elkaar lijken of zo, maar geen 2 totaal verschillende berichten op 1 dag.
Je ATC's zijn heel leuk. Wat gaaf toch dat je dat doet je er al zo veel hebt. Leuk dat Ed mee gaat voor de foto's!
Groetjes,
GerJanne