dinsdag 18 maart 2014

Jarige next door.

Afgelopen weekend werd de verjaardag gevierd van ons buurjongetje, hij is 5 jaar geworden.
We doen altijd een kaartje in de bus want ze hebben een grote familie en het huis vol op verjaardagen.
Voor hem maakte ik een kaart met uitgeknipte cicusfiguurtjes. Ik had ze gevonden op de achterkant van een doosje met kinderkaarten uit de tijd dat ik zelf nog geen kaarten maakte. Ik had ze al een paar keer in mijn handen gehad om ze weg te doen en zie...opeens ging er een lichtje branden.
De cijfertjes zijn van Zeeman en de letters ooit eens gekocht bij het Kruidvat.
Nu ga ik me even verdiepen in de liftchallenge, die is heel leuk deze keer vind ik.
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Diny zei

Ach....wat een leuke kaart heb je voor je buurjongetje gemaakt Marja!
Mooi plaatjes heb je gevonden....nooit iets weg doen...haha....ik bewaar ook van alles!

groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Een heel leuk kaartje zeg, Marja! Daar zal je buurjongetje zeker heel blij mee zijn geweest. Leuk die figuurtjes erop. groetjes, Ingrid.

Rosina zei

Heel leuk kaartje voor je buurjongetje Marja...mooie frisse kleurtjes en hele leuke lettertjes ook....

Groetjes
Rosina

GerJanne zei

Ha Marja,
wat een enige kinderkaart! Zeker voor een jochie van 5, zal hij super vinden.
Ik heb die cijfers ook nog ergens liggen....
Leuk idee!
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een vrolijk gezellig kaartje heb je gemaakt voor je buurjongen!
Groetjes van daatje

Joanne kramer zei

Wat een vrolijke kaart! Maar goed dat je die leuke plaatjes hebt bewaard! Groetjes Joanne

Rensina Steursma zei

Lekker vrolijk kaartje!
Daar is het buurjongetje vast blij mee.
Lieve groet, Rensina