woensdag 17 januari 2024

Schoonvader van Daphne

 De schoonvader van Daphne wordt zaterdag a.s. 86 jaar .Ik stond op mijn vingers na te tellen of ik het wel goed had maar het is echt zo. Omdat hij altijd met vogeltjes in de tuin bezig is, maakte ik een kaart voor hem met een vogeltje uit een oude kerstkaart gesneden. Dp is van het blokje wat laatst zo maar in mijn mandje terecht kwam toen ik aan het winkelen was bij de AC-t..., ja dat gebeurt echt, sta je bij de kassa en denkt "hé wat heb ik nu in mijn mandje liggen?" (aan mijn kar hangen"?) 😂😂. 

Het is me eergisteren weer gebeurd maar nu in pastelkleurtjes, dat zien jullie vanzelf verschijnen. Ik ben nu de herfst en kerstkleuren wel een beetje zat als ik eerlijk ben. Gisteren heb ik mijn papier weer allemaal eens even na gekeken en mag niets meer van mezelf kopen, aan de andere kant, "verandering van spijs doet eten" oftewel "verandering van papier doet maken" want steeds maar tegen hetzelfde papier aankijken word ik ook een beetje zat van. Kaart voor Dries dus. Daar is hij...


Dan heb ik ook nog een kaartje gemaakt voor mijn zwager, hij had een zware operatie achter de rug en mocht weer naar huis na een paar dagen, ook met het leuke blokje en nu met een sketch van Cheerful sketches sketches van oktober twee kaarten met hetzelfde dp maar toch heel verschillend.

Fijne dag en liefs



 


9 opmerkingen:

!neke zei

Beide leuk !!!!
Ik heb daar ook last van......
Ineens heb je wat in je mandje !!!!
groeten Ineke

Martha zei

Mooie kaarten Marja
Ik vind de laatste tijd niet zoveel naar mijn smaak bij de Action...
Met de kerst hadden ze bij ons ook heel weinig kerststanzen en veelal van het vorige jaar,,
Nou ja dat is dus beter voor mijn portemonnee
Liefs Martha

Freubelmina zei

Ik vind ze beide erg mooi,lief roodborstje en ook de bloemen staan er goed op xx

Angélique zei

Twee heel mooie kaarten, inderdaad wel heel anders ondanks dat je hetzelfde dp hebt gebruikt.

Elly zei

Een mooie kaart heb je gemaakt. Ja dat papier ik heb er ook last, en toch kan ik me niet inhouden als ik bij de A ben of in een hobbywinkel. Voor mijn gevoel ben ik altijd met hetzelfde bezig..ach zolang ik het nog kwijt kan in mijn kamertje is het goed.
Maar eigenlijk wil ik er weleens goed doorheen, ook mijn restjesbak vind ik moeilijk om hop zomaar in de papiercontainer te gooien.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Ik denk dat je daar de spijker op de kop hebt! Op een goed moment ben je hetzelfde papier een beetje zat. Maar je weet het: Als je het maar lang genoeg gewoon laat liggen, wordt het vanzelf weer bijzonder😉
Je kaarten voor de vader van Andy en je zwager zijn allebei mooi geworden. Heel verschillend, dat wel. Mooi toch he dat we kaarten zo persoonlijk kunnen maken....hebben jullie nu vandaan de kletseldag? Groetjes aan Daphne!

alma.heijenk@gmail.com zei

Ach ja, papiertjes, kun je niet genoeg van hebben...haha
Mooie kaarten heb je voor deze mannen gemaakt.
Groetjes Alma

Wilma zei

Je hebt twee hele mooie kaarten gemaakt Marja en een gave recycling met je vogeltje! Het wil mij ook nog weleens gebeuren dat ik zomaar iets vreemds in mijn mandje tegenkom... ☺
Fijne dag vandaag.
GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

Laurespage zei

Supermooie kaartjes Marja, en ja ik herken me in jou papier. Ik dwing mezelf er geen meer te kopen als ik in de Action kom. Maar soms is het sterker als mezelf en dan ben ik weer zo blij als ik weer wat restjes wegwerk.
Groetjes, Laurette