maandag 8 januari 2024

Gelukkig 2025

 Ja, ik vergis me niet. Bij de egel is er een challenge die vraagt om een nieuwjaarskaart voor 2025, heel logisch natuurlijk want voor dit jaar is het een beetje laat.

Ik doe eigenlijk nooit zo mee met challenges want ik kan dat allemaal niet "bijhouden "ha, ha, mijn man zou zeggen "ik heb andere dingen aan mijn hoofd" maar nu zit ik nog in de kerstkaarten flow en kwam deze challenge bij diverse blog vriendinnen tegen. Ik had mijn kerst papier al opgeborgen en het toch maar weer te voorschijn gehaald want kreeg heel erg zin om dit dp te gebruiken. Uiteindelijk is het een heel werk geweest, ik denk dat ik deze kaart wel vier x heb gemaakt met uiteindelijk maar één bruikbaar product. Jullie kennen het verhaal van die vriend van Daphne toch nog wel, die een keer verzuchtte toen hij ons kaarten zag maken: "pfft, zo'n kaart mag wel 100 euro kosten!",  nou deze mag wel 500 euro kosten. 😂 en dan is het eind resultaat niet eens geworden wat ik me er van had voorgesteld. Maar goed, ik ga hem eind van het jaar toch wel gebruiken. Ik vind hem niet vrolijk genoeg. Hij gaat in de kerstkaarten doos en over 11 maanden bekijk ik hem wel weer. 😂

en als je de kaart opent zie je dit, dat vind ik dan wel weer leuk.

Een hel fijne dag en liefs




   

9 opmerkingen:

!neke zei

Wel heel mooi zo !!!
Snap dat je het niet vrolijk genoeg vindt.....
Volgend jaar wat extra bling erop ...
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

Nou.... ik vind m wel leuk geworden hoor.
groetjes Alma

Monique zei

Ik snap je wel en toch vind ik hem heel mooi!!
Jij kunt een kerstkaartje vergeten dit jaar....
Lieve groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik vind hem wel heel geslaagd hoor Marja. Gaaf zoals je 2025 verwerkt hebt en ook de binnenkant is een plaatje.
Zo die is maar vast klaar hihi.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Daphne zei

Maar nu vraag ik mij wel af, wat vind je er dan niet goed genoeg aan?
Wat je kan doen, voor je eigen gevoel, want ik vind het wel een erge leuke kaart, is wat gouden accenten verwerken, bv wat champagne bubbels boven de glazen.
Wel bewaren en versturen hoor...... doe dat trouwens echt maar, want verkopen voor 500 euro lukt je nooit🤣

Martha zei

Heel leuk dit kaartje, Marja
Als je aan het eind van het jaar deze kaart bekijkt zul je em vast meer gaan waarderen
Liefs Martha

GerJanne zei

Ik vind hem super Marja! Niet zo vrolijk van kleur misschien, maar als je een kaart voor een man nodig hebt vind ik hem echt super geschikt!
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Elly zei

Het zijn hele mooie kaarten, snap ik wel hoor, ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden, en dan leg ik mezelf gewoon teveel op.
Groetjes Elly

Nelleke zei

Wat een waardevolle kaart zal dit zijn zeg. Maar hij is heel erg leuk geworden, al het werk is niet voor niets geweest. Dank je wel dat je meedoet met de Nieuwjaarschallenge van de Egel. Groetjes Nelleke