zondag 21 januari 2024

In mijn prullenbak

 Bij mijn vorige bericht schreef ik dat ik een kaartje had gemaakt voor mijn neef en vrouw die opa en oma waren geworden van een meisje maar dat Daphne het echt een jongens kaartje vond. Kwam echt door het plaatje. Ik had dat al heel lang kant en klaar liggen en was zo blij dat ik het eindelijk kon gebruiken. Zag het als een baby maar de opmerking van Daphne deed me nog eens kijken en inderdaad, ik zag het ook en ik was blij dat ik het nog niet had verstuurd.

Ik heb nog geprobeerd om een strikje op het hoofdje te doen maar dat was echt niet leuk dus toen heel voorzichtig  het plaatje met achterkant verwijderd.

Maar....voor de aardigheid plaats ik toch de kaart nog maar even hier. Eigenlijk ook best wel leuk hè maar het bestaat niet meer. 


 Nu duik ik maar weer eens een uurtje in mijn hobbyhoekje. fijne dag voor jullie en liefs

9 opmerkingen:

!neke zei

Vind hem wel heel leuk !!!!
groeten Ineke

Martha zei

Ha die Marja
Ja ik vind em toch ook heel erg leuk
Liefs Martha

Angélique zei

Zo zonde, ik vind dat het best had gekund. Misschien als je een roze strikje op de rammelaar had geplakt. Nou ja, daar heb je nu niets meer aan. Het is wel een heel leuke kaart.

Nelleke zei

Leuke kaart hoor, misschien kwam het wel door het blauwe papier dat het wat jongensachtig leek. Maar je moet je er ook goed bij voelen toch. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Oh ja, Daphne heeft wel gelijk. Dit zou ik niet snel aan een meisjesbaby sturen. Echt wel een jongens kaartje, maar hij ws wel heel leuk hoor!

Freubelmina zei

Ja die dochter van jullie weet jou wel bezig te houden! Maar ze had wel een puntje,de andere is beter maar deze was ook erg mooi xx

Elly zei

Oja ik had niet goed gelezen bij de vorige bericht, nou dit kaartje is echt een leukerd, en klopt is meer voor een jongetje
Groetjes Elly

Daphne zei

Ja, ik zie het nu weer..... het is echt een kaartje voor en jongetje.
Ik vind het baby'tje ook meer een jongen dan een meisje.
Gelukkig heb je er nog een leuke meisjes kaart van kunnen maken, want het ijs mooi dp en "onze " leuke sketch doet het goed bij de kaart.

Wies zei

Het is wel een heel leuk kaartje, maar inderdaad het plaatje is meer voor een jongentje. Ik heb even naar je vorige blogpost gekeken. Je hebt er een leuke meisjeskaart van gemaakt.