zaterdag 11 november 2023

Kerstkaart nummer 31

 Bij mijn vorige post waren en twee dames die vroegen waarom ik hem niet bij Cheerful sketches heb gelinkt maar omdat ik het tekst balkje aan de bovenkant had gedaan vond ik hem niet helemaal kloppen met de sketch echter....niet getreurd, ik heb er meerdere met deze sketch gemaakt en daar zet ik er vandaag een van op mijn blog.

Mijn schoonzusje uit Londen heeft me wel eens gezegd dat zij voor ons altijd kaarten uitzoekt waarvan ze denk dat ik die nog zou kunnen hergebruiken, dus ben ik altijd zuinig op haar kaarten.

Bij dit plaatje heb ik zitten passen en meten, was tevreden met het resultaat maar toch niet helemaal. Ik heb zitten turen wat ik er nog aan zou willen doen en gelukkig had ik het meisje dat het hondje aait nog op mijn tafel liggen, dat netje uitgeknipt en er bij geplakt, toen vond ik het wel leuk en had ik er weer een kaartje bij. Deze link ik dus wel naar cheerfulsketches


Fijn weekend en liefs van  mij. 

10 opmerkingen:

!neke zei

Zeker leuk met dat uitgeknipte meisje erbij !!!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk dat ze daar aan denkt bij het uitzoeken van een kerstkaart voor jou Marja. Krijgt zij de gerecyclde ķerstkaart dan weer van jou? Hier heb je ook weer iets leuks van gemaakt. Mooi dat het rood uit het plaatje terug komt in het dessin-papier.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

WT een leuke kerstkaart Marja
Leuk dat hergebruik en dat meisje erbij is helemaal top
Jammer dat de draaikaart niet lukt, heb je mijn teeede versie al geprobeerd, die is wel gemakkelijker
Fijn weekend verder, liefs Martha

Angélique zei

Dit is ook een heel leuke kaart, dat meisje is de "finishing touch". Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches. De andere kaart had ook gemogen hoor, je mag draaien, spiegelen, draaien en spiegelen... maar het is een fijne sketch en je zegt al dat je er meer kaarten mee hebt gemaakt. Ik ben benieuwd naar de anderen.

Nelleke zei

Leuk hè al die kaarten nog een 2e leven geven. Daar zitten vaak zulke leuke plaatjes bij. Deze is ook weer heel goed gelukt. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ah.... wat ontzettend leuk is dit! Enge kaart met dat uitgeknipte meisje erbij! Zo'n leuk detail!

Henriët zei

Heel leuk gedaan. Dat meisjes bij de hond is echt een leuke toevoeging.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Heel erg mooi gemaakt Marja....en misschien een leuke toevoeging inderdaad het meisje met de hond.
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een superleuke kaart, Marja. En dat meisje met haar hond maakt het kaartje helemaal af!
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Daphne zei

Je mag de sketch ook draaien of spiegelen, dus je had de vorige kaart ook kunnen linken.
Maar deze is héél leuk. Wat grappig dat het meisje er precies bij past. Heel leuk bedacht en wat mooi uitgeknipt!
Bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches.