woensdag 29 november 2023

GerJanne was jarig

 De verjaardagen van iedereen kan ik niet zo goed bijhouden maar van één iemand weet ik dat zij eind november jarig is en dat is GerJanne en zij krijgt bijna altijd een kaartje van mij, dit keer zelfs van ons want ik lees heel vaak aan Ed haar gezellige berichtjes voor en hij "kent" haar dus ook.  

Deze maand heb ik veel gebruik gemaakt van de sketch van cheerful sketches, heel makkelijk en  leuk. Ik heb er een aantal kerstkaarten mee gemaakt en tussendoor de kaart voor GerJanne.

Ik was heel blij met deze sketch, er zullen nog wel wat meer berichtjes van mij komen hiermee, zeker morgen met weer een kerstkaart. 

Fijne avond en liefs van mij



5 opmerkingen:

Diny zei

Wat een gave bloemetjes kaart heb je voor GerJanne gemaakt Marja....super!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ha Marja,
Hij is in het echt veel mooier hoor! De kleuren passen zo mooi. En die sketch herkende ik meteen, want het is een topsketch vind ik. Heel bruikbaar!
Groetjes aan Ed!

Martha zei

Pracht felicitatiekaart Marja
Mooi met die bloemen
Liefs Martha

Nelleke zei

Vond jij de sketch ook al zo leuk, ik zeker ook. Je kaart voor GerJanne is mooi geworden, ze hangen aan een grote slinger in de kamer, leuk om te zien! Groetjes Nelleke

Daphne zei

Altijd leuk, een bloemetje op een verjaardag kaart.
Leuk dat je vrolijk geel gebruikt hebt.
De challenge is voorbij, maar jij gaat gewoon nog even door met deze sketch.