donderdag 23 november 2023

Kerstkaart nummer 20

 Dan loop je bij je favoriete winkel en ziet daar een blok kerst dp waarvan de kleuren je meteen aantrekken dus, kopen! Dan ben je thuis en blijkt dat het toch wel heel erg moeilijke kleuren zijn maar gelukkig heb ik er toch wel een paar kaarten mee kunnen maken, Ik werd niet vrolijk van die kleuren, ze gaven mij een ietwat deprimerend gevoel of misschien kwam het ook wel door het slechte weer toen ik er mee bezig was, dat kan ook 😀.

Gelukkig had ik ook nog een blok gekocht met wat vrolijker kleuren en die heb ik dan gebruikt voor mijn vorige kaarten die ik liet zien.

Het hoe of wat van deze kaart weet ik niet meer, er gebeurt momenteel zo veel om mij heen dat ik niet altijd mijn gedachten er bij kan houden. Vandaag heeft Ed een staar operatie gehad en hij is nu voor zijn schouders onder behandeling van een fysio therapeut. Hopelijk gaat dat helpen want hij heeft er veel last van. Daphne heeft ons naar het ziekenhuis gebracht en tijdens zijn behandeling zijn zij en ik even lekker naar de kringloop geweest en naar de AC-tion (nog weer "stiekem" een blokje papier gekocht 😇😱) maar wel meteen een kaartje er mee gemaakt vanmiddag

Maar nu de kaart, link hem weer naar 52 weeks to christmas, tenslotte is het donderdag.

Groetjes en liefs


11 opmerkingen:

Diny zei

Dat heb je soms met papier he....maar wat een leuk kaartje heb je gemaakt Marja! Groetjes Diny

Wies zei

Ja, sommige kleuren papier zijn misschien wat eentonig en wat moeilijk te combineren. Maar deze kaart is erg leuk geworden.
Ik hoop dat de staaroperatie van Ed geslaagd is. En beterschap gewenst met zijn schouder.
Groetjes, Wies

GerJanne zei

ha die Marja,
nou dan heb je vast hetzelfde blok als ik gekocht! Hel leuke plaatjes erin, maar verder best een beetje somber!
Het kaartje dat je laat zien is wel weer heel leuk! Is dat van dat 'stiekeme' blok? En is het goed gegaan met Ed? Fijn dat Daphne kon rijden en dat jullie een stevige smoes hadden om naar de Kringloop en Action te gaan....

Anita van Deur zei

Hij is heek leuk geworden de kaart. Hopelijk Alles goed gegaan met je man. Zo leuk om rond te neusen in de kringloop en de A winkel.

Elly zei

Ik vind je kaartje erg mooi. De kerstman herken ik niet maar wel deze kleuren vh blok. Denk dat dit de smalle blokken waren? Hopend is het goed gegaan met Ed.
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart, mooie tinten.
Hopelijk is de staaroperatie goed gegaan.
Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Mooie kaart dit, Marja! En gezellig uitstapje met Daphne, het nuttige met het aangename verenigd! Ik herken wel dat je mooi papier hebt, maar het dan toch moeilijk vindt om er iets mee te maken. Dit zijn ook wel anders dan anders kleuren voor de kerst. En soms moet het ook gewoon bij je stemming passen.
Ik hoop dat Ed goed opknapt van de staaroperatie en bij de fysio.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Daphne zei

Ach mam, niet zo somber over dit papier, kijk de Kerstman er nu eens blij me zijn, hij staat met zijn armpjes omhoog te juichen.
Het is een leuke kaart en met dat papier kom ik je wel eens helpen, maken we het samen op😉
(Ik moet steeds denken aan gisteren, dat pappa vroeg "en nog iets gekocht?", en wij, "neeeee hoor, alleen een héél klein blokje"🤣)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kerstkaart is superleuk al viel het werken met dit papier je een beetje zwaar Marja. De kerstman is heel blij dat hij op je mooie kaart staat zo te zien. Hopelijk heeft je man baat bij alle hulp. Ik las de reactie van Daphne hierboven, zo leuk die moeder-dochter dingen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Prachtig kaartje Marja
Toch leuk dp
Sterkte met herstel van je man!
Liefs Martha

!neke zei

Je hebt het dp erg goed gebruikt !!!!
groeten Ineke
DT52WTC