vrijdag 6 oktober 2023

Oktober verjaardagmaand.

 Zoals ik al eerder schreef zijn er in oktober veel jarigen in onze omgeving. Gelukkig ben ik vorige week lekker een dagje aan de slag geweest om in ieder geval voor onze kleinzoon, die al weer 23 wordt, een kaartje te maken maak de vriend van onze kleindochter is drie dagen eerder jarig. Chips, weer een in oktober. De vriendin van andere kleinzoon is 30 oktober jarig. Hoe krijgen ze het allemaal voor elkaar.

Dus ben ik aan de slag gegaan voor Jesse en dan maar meteen ook voor de vriend van Jade.

Ik had een idee maar terwijl ik het papier bij elkaar wilde zoeken kwam ik opeens dp tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had en stond daar een beetje verdwaasd mee in mijn handen. Ed vroeg nog wat ik stand te mompelen 😂. 

Ik heb niet meer verder nagedacht en het dp gebruikt voor beiden jongens. Eén blauwe en één rode.

Ik vond het leuk om te doen en ben best tevreden over het resultaat, ik hoop de jongens ook. 

De rode voor de vriend en de blauwe voor Jesse.

Mooi weekend en liefs, wij gaan morgen nog naar de camping om verder af te bouwen, het houdt een keer op en dan is de zomer echt voorbij.





8 opmerkingen:

Wies zei

Oktober is dus voor jou een drukke maand wat betreft verjaardagen. Je hebt in elk geval weer twee kaarten klaar Met het leuke rode en blauwe DP dat je ineens tegenkwam heb je twee hele leuke verjaardagskaarten gemaakt. Een goed weekend en succes met het afbouwen op de camping.

Wilma zei

Wat laat je superleuke kaarten zien Marja, heel leuk gedaan! Ze zullen in de smaak vallen! En veel succes met de bezigheden.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Angélique zei

Heel leuke kaarten voor de jonge mannen, mooi dp en mooie kleuren.

Laurespage zei

Super, Supermooi en heel fijn afgewerkt je kaartjes ook van je vorige posts.Leuk zo doen we ideetjes van,elkaar op.
Groetjes en.fijn weekend Marja.
Laurette

Daphne zei

Mam......mahammmmmm!!
Hij wordt 24!!

Elly zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, hahaaha lees dat hij een jaartje ouder wordt dan je hier vermeld hahaha.
Het is ook allemaal zo moeilijk bij te houden.
Succes met afbreken, groetjes Elly

Martha zei

Whahaha, ik moet lachen om de reactie van Daphne, Marja
Je loopt een jaartje achter...
Maar je felicitatiekaarten zijn meer dan prachtig, heel mooi dat dessinpapier in frisse kleurtjes en mooi model!
Dat zal zeker worden gewaardeerd!
Fijne dag liefs Martha

GerJanne zei

Hihihi..... de tijd gaat gewon sneller dan je denkt. Ik moet ook altijd denken als mijn nichtje jarig is. Die is ook van 1999 en dan moet ik altijd nadenken.. Je kaartjes zijn heel leuk!