donderdag 26 oktober 2023

Kerst week 43

 Als ik me nu aan 52weekstochristmas had gehouden had ik nu 43 kerstkaarten klaar gehad, helaas niet gelukt. Dit is nummer 21 maar goed, we gaan nu aan de slag. Deze week voor het laatst nog 2 nachtjes op de camping gedweest om af te bouwen. Gisteren thuisgekomen en al heerlijk zitten genieten van ons huisje. 

Zo lekker hè alles bij meteen bij de hand. 

Maar nu de kerstkaart. Ik kwam op pinterest een idee tegen en bedacht dat ik ook nog van die leuke sneeuwman stempeltjes heb dus daar mee aan de slag gegaan. Het idee is van Eva's Kartencreationen, wie het is mag Joost weten maar het is een duitse mevrouw en dit stond op haar kaart die iemand had gedeeld.

Ik link hem weer naar 52WTC en ga nu verder met kaarten maken. 🙋

Fijne avond en liefs


11 opmerkingen:

Henriët zei

Leuke kaart met deze sneeuwpop. Die ligt bij mij ook ergens te verstoffen.
Ook weer lekker om weer gewoon thuis te zijn.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Heel leuke kaart, Marja! En lekker om nu thuis alles bij de hand te hebben, na een heerlijk seizoen genieten op de camping.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anoniem zei

Een mooie kerstkaart heb je met die leuke sneeuwpop gemaakt Marja. Op het mooie dessin-papier komt hij leuk uit.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Helemaal top dit mooie kaartje met de lieve sneeuwpop. Thuis is toch het fijnste.

Martha zei

Prachtige kerstkaart Marja
Die stempel vind ik nog steeds leuk
Liefs Martha

joke zei

Prachtig kaartje met de leuke sneeuwman. Heerlijk dat je nu weer alles bij de hand hebt, daar geniet ik ook altijd weer van als ik van de camping terug ben.
Groetjes Joke




Daphne zei

Wat een leukerd mam en herken ik nu de sketch??
Hè hè, eigenijk is alles opgeruimd, dan gaan we nu ook maar eens een keer afspreken om te knutselen hoor.

Anoniem zei

Een mooi kaartje en een leuke sketch! Lekker doorgaan, je hebt nog wel even. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Nelleke zei

Heerlijk hè ,jouw warme huisje en alles bij elkaar. Dat is ook vast weer enieten. Ik geniet ook van jou ,mooie kerstman op je kaart, mooi model ook. Groetjes Nelleke

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstkaart met die schattige sneeuwpop.
Heerlijk om weer in je warme huisjes te zijn na het campingseizoen!!
Gezellig dat je weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

GerJanne zei

Heel leuk dit kaartje en hij lijkt heel erg op de sketch van Cheerful. Alleen het touwtje en de bloemen/embelliesn missen..
Welk idee bedoel je van die Duitse mevrouw? Is het een apart model als je hem opent? En ik kan me indenken dat je geniet van thuis!