dinsdag 17 oktober 2023

Fijn thuis

 Zo, weer lekker thuis. Na twee nachtjes op de camping geweest is het heerlijk om in ons warme huisje te zijn. Het was best nog wel lekker hoor opt camp maar het is hier toch wel wat behaaglijker. Zo makkelijk dat je de verwarming zo maar aan kan zetten en meteen warm water bij de hand hebt zonder eerst 50 meter te moeten lopen😂. Dan waardeer je alles weer eens even.

Het seizoen is bijna voorbij, we zijn nog niet helemaal klaar met afbreken, de tent moet er nog af maar dat komt nog. Tussendoor heb ik toch nog wel even tijd gehad om een paar kaartjes te maken waaronder een voor de vriendin van onze tweede kleinzoon. Weer een van de to do lijst geschrapt.

Ha, ha wat een foutje had ik gemaakt hè in het bericht bij de kaart voor Jesse. Ik weet gewoon dat hij in 1999 is geboren maar had helemaal in mijn hoofd dat hij 23 werd, hoe vreemd kun je denken.

Jessy wordt 21 de 30e en is dan even oud als haar vriend Mylo.

Ik had geen idee wat ik voor haar moest maken en zocht tussen mijn plaatjes, vond dit lieve hondenplaatje en met mijn nieuwe dp blok van de blauwe winkel maakte ik dit kaartje voor haai met een sketch van cheerfulsketches.  Zo handig die schetsen, ik heb het helemaal ontdekt dank zij Daphne.

Fijne dag en liefs

16 opmerkingen:

Daphne zei

Oh mam, wat een schatje is dit.
De kleurtjes zijn heel lief en passen helemaal bij Jessy.
Leuke sketch hè, deze maand.

Daphne zei

Heb je de kaart gelinkt bij de challenge?
Zo ja, bedankt voor het meedoen, hoe meer er meedoen, hoe leuker.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie felicitatie-kaart in die zachte kleurtjes Marja. Deze sketch vond ik ook heel leuk zo met die touwtjes. Nu wordt het wel steeds frisser 's nachts dus ik kan me wel voorstellen dat fijn is om thuis te zijn.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Een heel mooie zachte kaart, die viel vast in de smaak.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches, zoals Daphne zegt: hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Sarah zei

Wat een lief kaartje in deze zachte kleuren.
Hihi ik heb even terug gelezen naar je vorige bericht en ik moest wel lachen met de reactie van Daphne. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Xx

Nelleke zei

Het seizoen loopt nu ook wel af, al hadden we nog mooie dagen de laatste weken. Ik moet er echt aan wennen dat het kouder is geworden. Gefeliciteerd met alle jarigen, je bent er maar druk mee om voor iedereen een kaarte maken. Het zijn mooie kaarten geworden, ik scrolde ook even naar beneden. Straks de laatste spullen van de camping opruimen, en zeker ook genieten van je fijne en comfortabele huis. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Wat een lief kaartje. Grappig dat ze Jessy heet in het gezin van Daphne.
En het is nu inderdaad wel koud aan het worden, dus fijn dat je in je warme huis kunt zijn.

Wilma zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Marja, leuk plaatje heb je gebruikt!
Nog een fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Martha zei

Leuk lief felicitatiekaartje Marja
Zal gewaardeerd worden!
Fijn om weer thuis te zijn denk ik xo, alles op zijn tijd, nietwaar?
Liefs Martha

Elly zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
Ja het is zeker zoveel gemakkelijker en behaaglijker thuis, home sweet home.
Groetjes Elly

Margreet zei

Prachtig felicitatiekaartje in mooie zachte tinten.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

jolanda creatief bijtje zei

super leuke verjaardagskaart
leuk dat je mee gedaan hebt met de oktober challenge
groetjes jolanda bongers
dt cheerful sketches

Bernadet zei

Wat een gave kaart heb je voor Jessy gemaakt Marja!
Vind de kleurtjes ook zo mooi.
Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart voor de vriendin van je kleinzoon.
Moet lachen met je onmschrijving 'de blauwe winkel', iedereen weet zo gelijk wat je bedoelt...
Leuk dat je meedoet met onze challenge!
Groetjes
Nancy
Cheerful Sketches Challenge

Gina zei

Mooie kaart met het hondje. Leuk dat je aan de slag ging met onze sketch bij Cheerful Sketches ! groetjes, Gina

Gina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.