donderdag 30 maart 2023

kerstkaart 14

 Zoals ik gisteren schreef, was ik leuk bezig met het ontwerp van Wendy Lee (creativeleeyours.com) op pinterest en bedacht dat ik ook wel een kerstkaart kon maken want ik had zo'n leuk klein plaatje van een kerstboom dat ik steeds maar tegenkwam op mijn tafel. Uit een, echt heel oud, blokje van wibra of  kruidvat ?? had ik nog bijpassend dp, holistisch  papier gebruikte ik als mat en uiteindelijk, terwijl ik bezig was met dit bericht en de foto wilde plaatsen, heb ik de kaart nog op grijs cardstock geplakt. Ik heb er een enkelvoudige kaart van gemaakt en dan plak ik aan de achterkant nog een half correspondentiekaartje zodat ik daar de boodschap op kan schrijven met een gewone balpen.

Dat link ik hem nu naar 52weeks to christmas.

Dat was het weer voor vandaag, liefs en groetjes


16 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi hoor mam.
Ik vind die kleur blauw altijd zo mooi voor Kerst kaarten.
En het bling bling ook, lekker feestelijk.
Fijne dag😘

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart en door het holografische zilverpapier lekker feestelijke bling-bling Marja.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elly zei

Je kaart is mooi, leuk met dat blinkend en die kleur blauw is mooi.
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart, heerlijk die bling voor de kerst.
Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart, leuke uitdaging hebben we deze week HOHOHO, misschien tot volgende week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Wat een heerlijk bling bling kaartje heb je gemaakt Marja....prachtig voor de feestdagen!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Prachtige bling bling kaart, mooi alles gecombineerd Marja.

Jantine zei

Erg leuk, Marja, met die bling! Leuke sketch.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Mooie kaart Marja. Leuke indeling, papier en plaatje met extra feestelijk de bling bling.

Angélique zei

Een mooie kaart, het holografisch papier schittert je tegemoet. Het is een mooi geheel.

Wilma zei

Mooie kaart is dit geworden Marja, heel leuk gedaan met dit DP en gave schets! Fijne avond.
GROET, Wilma.

Suzan zei

Wat een mooie kerstkaart!
Fijn dat je weer meedoet deze week.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Leuk plaatje van de boom!

Martha zei

Prachtige kerstkaart, Marja
Dat glimpapier komt mooi nasr voren
Fijne dag liefs Martha

Sarah zei

Het Dp is van het Kruidvat, ik heb het hier ook liggen. Het is even oud als het papier dat ik gebruikte voor mijn brads reeks.
Je klaart glimt gezellig. Tof!

Bernadet zei

Wat ziet dit er leuk uit zo met dat speciale papier!

!neke zei

Mooie bling bling !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC