donderdag 16 maart 2023

En al weer donderdag.

 Van het leuke blok dat ik van Daphne  mocht gebruiken heb ik laatst nog een kerst kaartje gemaakt. Inmiddels is het blok weer terug of althans, de restjes die nog over waren en tot mijn verbazing heeft Daphne er nog ook nog een kerstkaartje uit weten te halen, te zien op haar  haar blog en wel het bericht van 2 maart. Ik was daar helemaal verbaasd over want volgens mij kon je niks meer maken met de restjes. Ha, ha maar Daphne wel hoor.

Het leven hier neemt zo langzamerhand zijn gewone ritme weer aan. Ik heb gelukkig mijn reuk en smaak weer terug en Ed is ook weer meer  "in de benen" hoewel hij nog wel steeds klaagt over spierpijn. Volgens mij hebben we corona en een staartje van de griep mee gekregen. Gelukkig niet zo erg als onze oudste dochter die al vanaf 23 februari rondloopt met oren die dicht zitten, erg lastig ook. Maar ook dat zal wel weer overgaan.

Nu mijn kaartje, zoals jullie kunnen zien van een oud blokje van de AC-tion en natuurlijk link ik hem weer naar 52WTC



 

 

13 opmerkingen:

Wilma zei

Mooie kaart heb je gemaakt Marja, heel gaaf model is dit en je hebt fijn DP gebruikt ook, mooi gedaan zo.
Wat goed dat het bij jullie weer 'n beetje op orde is. Met de spierpijn zal het wel weer goed gaan komen, maar dat is ook pijnlijk.
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Diny zei

Wat fijn dat je het papierblok van Daphne mocht lenen Marja....je hebt een prachtige kaart gemaakt....die ga ik onthouden hoor!
Groetjes en sterkte met de spierpijn,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in mijn favoriete kleurtjes Marja. Fijn dat het langzamerhand beter gaat, mijn vriendin heeft haar reukvermogen nooit meer teruggekregen na corona en vindt dat heel vervelend. Bloemen, of iets aanbrandt, parfum etc, niets ruikt ze meer en daardoor smaakt eten ook minder.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

leuk dat je dit (vind ik super leuke blok) mocht lenen van Daphne...
Mooie kaart heb je ermee gemaakt.
Hier heeft hij afgelopen week ook op tafel gelegen..
Leuk je weer te zien op donderdag kerstkaartendag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart is het geworden. Fijn dat het jullie beter gaat en de laatste restjes nog en blijft Corona en griep weg bij jullie.

Martha zei

Leuke kaart Marja
Gemsakt met mooi dp!
We zijn op weg naar het voorjaar met het lekkete zonnetje daar knappen we allemaal van op!
Liefs Martha

!neke zei

Fijn dat het beter gaat !!!!!
Mooie kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Henriët zei

Fijn dat je weer op de been bent. Niks aan om ziek te zijn.
Wat laat je een mooie kaart zien. Ik vond het roze blok van de A maar een lastige. Ligt bij mij nog heel veel papier van (of ik heb het al meegenomen naar school.)
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een mooie kaart, het papier komt goed tot zijn recht door dit model.
Fijn dat jullie weer opgeknapt zijn.

joke zei

Leuk model en mooie kaart heb je gemaakt met dit blok, is ook mijn faoriet.
Groetjes Joke

Freubelmina zei

Prachtige kleurencombinatie heeft je mooie kerstkaart Marja.
Wat fijn dat het nu eindelijk de goede kant op gaat, jullie hebben het flink te pakken gehad…bah xx

Jantine zei

Heel mooie kaart, Marja! Erg leuk model en ik vind dit papier ook mooi, leuke kleuren.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Colien zei

Heel leuke kerstkaartje met het mooie papier en tof modelletje!
Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.
Fijn dat jullie weer opknappen!
grtz Colien