woensdag 29 maart 2023

Gouden koop.

Ongeveer twee jaar geleden kocht ik bij mijn vriendin de Hand penned petals stempels met snijmallen. Daar heb ik heel veel plezier van gehad en nog. Ik kom steeds meer voorbeelden tegen op pinterest. zo ook dit voorbeeld.

Nu heb ik al heel lang een paar zwart/wit  dp blokjes en ik kan er niet zo goed mee over weg. Ik vind het altijd bij anderen  zo leuk, zwart/witte kaarten maar als ik ze zelf maak denk ik dat het meer condoleance kaarten zijn. Is niet waar maar ik denk dat zelf. Nu kwam ik iets tegen op pinterest van Wendy Lee (creativeleeyours.com) en dat was zwart/wit in combinatie met zacht geel. Dus die kaart heb ik gelift  met veel plezier en ik raakte helemaal in de ban van het ontwerp. Dus ging nog even lekker door want ik had ook nog twee nieuwe blokken papier gekocht bij "jullie weten wel". Mocht eigenblijk niet van mezelf maar ja, "de geest is sterk maar  het vlees is zwak" zei mijn moeder altijd en zij was een wijze vrouw.

Enfin ik ben weer een paar leuke kaarten rijker, kan weer zo maar een kaartje pakken als ik het nodig heb.

En ook heb ik nog een kerstkaart gemaakt met het ontwerp, die komt morgen. En dan nog even stiekem dit (ik heb gisteren nog weer een blokje papier gekocht bij de bekende "blauwe winkel") niet verder vertellen hoor.😇


 








 

6 opmerkingen:

Wilma zei

Je hebt een prachtige serie gemaakt Marja, veel overeenkomsten en toch helemaal anders. Mooi gedaan!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Angélique zei

Heel leuke vrolijke kaarten, allemaal anders, zo kun je mooi uitzoeken wat het beste bij de ontvanger past.

Sarah zei

Mooi! Ik ben fan van de blauwe. ( Pssttt... Ik zal je geheim bewaren) veel plezier nog!

Daphne zei

Heerlijk toch, gewoon af en toe iets voor jezelf kopen zonder dat je het nodig hebt.
Ik zag deze serie al via de app, ik vind ze stuk voor stuk erg mooi.
Grappig is dat hè, dat je in de ban kan raken van een model, heb ik ook. Echt moeder en dochter.

Elly zei

Je kaarten zijn prachtig! En soms moet je echt wat voor jezelf kopen.
Groetjes Elly

Martha zei

Prachtige serie, Marja
Hahaha ik denk dat we allemaal hetzelfde geheimpje hebben!
Fijne dag liefs Martha