zondag 12 maart 2023

Een kaartje voor Daphne

 Natuurlijk moest ik ook een kaartje voor Daphne haar verjaardag maken. 

Nu hebben ze bij SU een hele leuke stempel die precies bij Daphne past maar ja, die had ik niet. Nu heb ik een lieve vriendin waar ik de stempel van mocht lenen en heb er veel plezier mee gehad, ik vond het echt zo vreselijk  goed bij haar passen. Ze was ook helemaal verbaasd, "waar heb je die nou vandaan????" en zeg nou zelf, heb ik gelijk of niet? dat hondje is toch net Floor?

Ook het papier is van SU, daar heb ik lang over getwijfeld of ik het zou aanschaffen maar heb er al veel mee gemaakt en plezier van gehad.

Vrijdagmiddag hebben we haar verjaardag gevierd en ook die van Jade, zo makkelijk twee in één en tegelijkertijd hebben we weer een tijdje kunnen genieten van al onze kleinkinderen bij elkaar (met aanhang) 💕💕

De sketch is van Cheerful sketches, net als de vorige kaart en daar link ik hem ook weer naar toe. Je mag daar met drie kaarten mee doen.

Coronaperikelen zijn bijna de deur uit, ik zwaai ze met vreugde na. 

Fijne zondag voor jullie en liefs



12 opmerkingen:

Wilma zei

Wat 'n mooie kaart is dit Marja. En ja, als je goed kijkt, dan zie je Daphne zitten met Floor! 😉 Knap gedaan zo, ook met dit vrolijke DP.
Fijne zondag nog.
GROET, Wilma.

!neke zei

Heel mooi Marja !!!!
Zou niet alleen de corona uitzwaaien ....maar ook niet meer binnenlaten !
Groeten Ineke

Freubelmina zei

Nouuuuu inderdaad…helemaal geweldig zeg! Je maakte er een hele mooie kaart mee Marja.
Fijn dat jullie heerlijk genoten hebben met z’n allen…gouden momentjes om te koesteren.
Zwaaien? Ik zou ze een trap nageven en snel de deur op slot doen 🙈
Lieve groetjes xx

Nelleke zei

Zo leuk dat je deze kaart voor Daphne kon maken en ook nog op haar van toepassing is. Prachtige sketch en kaart, hij staat ook nog op mijn lijstje. Groet, Nelleke

Daphne zei

Nou echt hoor mam, 2 druppels water.
Maar niet alleen Floor, ook de dame op de kaart lijkt heel erg op mij.
Zo zit ik ook altijd op de bank, kleedje erbij, thuis sokken aan, kopje thee.
Echt super leuk.
Ik ben er heel erg blij mee.
Ben blij dat je deze stempel mocht lenen.

Angélique zei

Nog gefeliciteerd met je dochter en je kleindochter, dat zal zeker genieten zijn geweest.
Een heel mooie kaart, ik snap dat je deze stempel erg graag wilde gebruiken. Mooi papier in vrolijke kleuren.

Elly zei

Een mooie kaart voor je dochter heb je gemaakt.
Nou zwaai ze maar goed uit, die willen we niet meer terug toch.
Groetjes Elly

Monique zei

Je kaartje voor Daphne is prachtig en pas idd heel goed bij haar. Ik zie haar ook wel zo liggen....hhahahaha. Dat hondje lijkt echt op Floor!

Wat fijn hè, dat je ze dan allemaal compleet hebt en daar zo van kunt genieten! En nagenieten!

Liefs Monique

Margreet zei

Wat een mooie kaart heb je voor Daphne gemaakt en zo leuk dat je Floor er op hebt gebruikt.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart Marja!
Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

Sarah zei

Heel leuk voor Daphne, past helemaal!

Helma zei

Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Cheerfull Blog. Groetjes Helma DT