donderdag 19 januari 2023

Hallo.

 Ja, hallo,  daar begin ik maar even mee  want het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst. Tja, dat komt door de operatie aan mijn knie. Het gaat allemaal niet zo als ik het graag zou willen. Heb nog best veel pijn  en ben al een keer terug geweest nar de orthopeed omdat ik het niet vertrouwde maar hij was heel tevreden, vond het er allemaal goed uit zien en ik moest wat rustiger aan doen en "het komt allemaal goed!". Pfft, dat rustiger aan doen daar was ik mee bezig maar deze week maakte ik een wandelingetjes van ongeveer een minuut of 20 en daar kreeg ik een enorme terugslag van. Het gaat zeker niet zo als bij de rechter knie. Ik was er al voor gewaarschuwd.. Gisteren bij de fysio geweest en zij heeft mij flink een hart onder de riem gestoken. Dus nog rustiger aan doen dan ik deed (volgens mij dan). Maar nu iets anders.

Een vriendin van  mij maakte een leuke adventskalender en ik was daar erg enthousiast over. Het komt van Bini Books op you tube. Je kunt er theezakjes in verstoppen. Omdat wij al een adventskalender hebben had ik het in mijn hoofd opgeslagen en toen onze kleinzoon na 8 weken weg geweest, met zijn buitenlandse vriendin weer thuiskwam heb ik het ontwerp gebruikt om een welkom "dingetje" voor hen te maken en het ook iets veranderd. Maar leuk om te doen. 

Hier een link naar het filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=OuzPoNULBgg&t=241s





Ha, ha ik kom er opeens achter dat ik vergeten ben een laatste foto te maken, ik heb bovenop nog allemaal uitgeknipte ballonnen geplakt. Daphne heeft het in zijn huisje neergezet zodat ze het meteen konden bekijken. Ik denk wel dat ze het leuk vonden. Nog niets van gehoord maar ze zijn moe van de reis en de overgang van een warm land naar hier is best wel wat moeilijk.

Voor jullie een fijne dag en ik ga zo langzamerhand weer een beetje aan de knutsel. Uiteindelijk moet ik het rustig aan doen 😂😂🙋



10 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke verrassing zal dit zijn voor het stel.
moeilijk he om rustig aan te doen...
groetjes Alma

Wilma zei

Wat 'n gave creatie staat hier Marja. Er is zoveel op te zien... Erg mooi gedaan!
Sterkte en hopen op een goed herstel van je knie!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Freubelmina zei

Zo balen dat het nog niet zo lekker gaat Marja, zal niet meevallen voor jou om rustig aan te doen…
Je creatie voor het jonge stel is superleuk geworden, ze zullen er zeker blij mee zijn xx

Wies zei

Wat vervelend Marja dat het herstel na je tweede knieoperatie tegenvalt.
En lastig om rustig aan te doen of nog rustiger aan dan je voor je gevoel al deed. De kaart die je voor je kleinzoon en vriendin gemaakt hebt is erg mooi. Leuk dat je de link erbij gezet hebt voor ons. Het is een leuk model.
En gelukkig dat je aan de knutsel kunt. Sterkte, geduld en een goed herstel toegewenst.
Groetjes, Wies

Henriët zei

Wat vervelend dat het met je knie niet zo gaat zoals je had gehoopt. Rustig aan doen is wel het beste advies in dit geval. Dan maar lekker veel knutselen.
Wat maakte je iets moois voor Jesse en zijn vriendin. Dat is leuk thuiskomen zo.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Wat een tegenvaller voor je dat het herstel nu minder voorspoedig gaat, heel veel sterkte met je nóg rustiger houden.
Je maakte een heel leuke vrolijke creatie voor Jesse en vriendin, dat zal zeker gewaardeerd worden.

GerJanne zei

he balen hoor dat het minder vlot gaat dan de vorige keer! Je rekent er al een beetje op dat het hetzelfde zal gaan als de vorige keer...
Je maakte een leuke kaart voor Jesse en zijn vriendin. Ze zullen het vast heel erg leuk gevonden hebben dat te vinden bij terugkomst. Kan niet anders!

Elly zei

Jammer dat het allemaal niet zo wilt vlotten, en dat je het voor jezelf al langzaamaan doet maar nog een stapje terug moet.
Een mooie kaart maakte je..ja een koud kikkerlandje, maar wel erg leuk voor Jesse. En lief ook deze kaart.
Groetjes Elly

Martha zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, Marja
Heel verrassend!
Vervelend dat deze knie niet zo vlotjes gaat als met de andere,
maar houd moed het komt goed!
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Wat jammer mam, dat je een laatste foto vergeten bent te maken want juist die ballonnen bovenaan maakte het héél feestelijk!!
Het srond mooi op het nieuwe kastje en P heeft het allemaal héél uitgebreid bekeken!!
Het was een mooi "dingetje", stond heel gezellig. Net een bos bloemen, maar dan leuker!🥰