donderdag 26 januari 2023

Ik ben weer een beetje in de running.

 Langzaam, langzaam kom ik weer een beetje in mijn normale leven. Het gaat nu aardig de goede kant op met de knie. Ik heb een andere fysio en zij en ik hebben wel een klik. Ze heeft me vorige week ernstig toegesproken dat ik niks MOET en de dingen op mijn tempo moet aanpakken. Gisteren tien minuten op de loopband en 5 minuten op de hometrainer, dat ging goed en eindelijk vannacht eens zonder pijn geslapen. Hopelijk blijft het zo.

Genoeg hierover. 

De januari sketch van Cheerful sketches vond ik weer erg leuk dus daar heb ik me even op gestort. Ik had nog kant en klare strookjes liggen en met mijn nieuwe uilen stempels die ik kreeg bij een aankoop  bij SU,


maakte ik deze kaart. Hij gaat in de voorraad doos.

Ik wens iedereen een hele mooie dag. 

Liefs 

 

12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat het nu de goede kant op lijkt te gaan Marja. Zo zie je maar, de ene knie is de andere niet. Je hebt een leuke, vrolijke kaart gemaakt met dat lieve uiltje. Inderdaad lekker knutselem om je knie niet teveel te belasten hihi.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Mooi kaartje heb je gemaakt, blij dat het de goede kant rustig aan gaat.
Want een goede nachtrust is wel fijn.
Groetjes Elly

alma.heijenk@gmail.com zei

fijn iets van je te horen, hopelijk gaat het herstel nu verder vooruit. KALM aan doen!!!
groetjes Alma

Angélique zei

Wat een leuke, vrolijke kaart.
Fijn dat het de goede kant op gaat met je knie, het komt vast wel goed ermee, hou vol.

Martha zei

Wat fijn Marja, dat het vooruitgaat met je knie!
En wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuk dat uiltje!
Liefs Martha

Ela zei

Leuk kaartje! Succes met je herstel, eigen tempo is belangrijk. Groetjes Ela

Henriët zei

Fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat. De juiste balans vinden tussen actief en rust is een kunst.
Leuke kaart maakte je met de sketch. En met een uil zit je bij mij goed natuurlijk!
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Wat een leuke kaart mam.
Mooi, de blauwe tinten en dan het kleurige strookje erbij.
Wat een leuke stempel zeg, dat uiltje.
Altijd handig om op voorraad te hebben, zo'n kaart als deze.
Gelukkig lijkt het nu eindelijk de goeie kant op te gaan met je knie.
Hou vol!!

GerJanne zei

Oh wat fijn dat het nu eindelijk de betere kant opgaat! En dat je zonder pijn slaapt.
Zo belangrijk!
Je kaart is weer heel leuk! Schattig dat uiltje.

Freubelmina zei

Acceptatie brengt ook al verbetering dus fijn dat het met je nieuwe fysio nu de goede kant op gaat Marja!
Je kaartje is super,die gaat vast nog van pas komen xx

Margreet zei

Wat een leuke, vrolijke kaart met dat uiltje.
Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
Fijn dat het de betere kant opgaat met je knie. Een goede nachtrust is heel belangrijk!
xxx Margreet

Gina zei

Superleuke kaart met het uiltje ! Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches ! groetjes, Gina