zaterdag 31 december 2022

Laatste uitdaging van 2022 met Daphne

Goedemorgen allemaal.  Daar had ik mezelf toch voorbij gekeken. Ik was aan de beurt om een onderwerp te kiezen en had al gekozen voor een makkelijke maar toch zag ik het aan het begin van de maand al niet meer zitten ivm nadere operatie.Na mijn operatie al helemaal niet en daarbij wist ik dat Daphne ook heel erg druk was met haar interne verhuizing en opnieuw inrichten van hun slaapkamer dus halverwege heb ik het voorstel gedaan om deze maand dan maar "gewoon" de kerstkaarten te gebruiken voor de uitdaging en mijn keuze dan verschuiven naar februari. Want  Daphne is natuurlijk volgende maand weer aan de beurt.

Ik heb nog niet zo veel energie om kaarten te maken, ben erg druk met mijn revalidatie programma en het gaat allemaal moeizamer dan de vorige keer. Ed en onze dochters spreken mij wel moed in en natuurlijk moet ik het volhouden. Gelukkig kan ik wel al heel goed lopen alleen het buigen van de knie gaat nog niet zo goed. Maar, genoeg hierover, in het nieuwe jaar ga ik er weer volop tegen aan met de fysiotherapeut.

Ik koos voor Daphne de kerstkaart die ik met veel lila had gemaakt omdat zij daar van houdt en voor Ariënne (die er ook altijd een krijgt) koos ik de kaart waar ik bij Cheerful sketches een prijsje had gewonnen. Ik ben er dus makkelijk van af gekomen deze maand. Gelukkig wel.

Daphne had wel twee nieuwe kaarten gemaakt, die kunnen jullie hier bekijken. 

Hierbij wens ieder van jullie een heel goed uiteinde en een prachtig begin van het nieuwe jaar.

Liefs

   



7 opmerkingen:

GerJanne zei

Breed thema en jullie hebben echt heel verschillende kaarten gemaakt. Zo leuk te zien! Jammer dat het niet zo vlot gaat als de vorige keer. Maar het komt goed... geduld geduld...dat is vaak het moeilijkste.
Fijne jaarwisseling! En krijgen jullie ook oliebollen van Andy??

Diny zei

Twee hele mooie kaartje Marja!
Hopelijk komt het goed met je knie....we moeten soms wat geduld hebben he!
Bedankt voor je lieve berichtjes van het afgelopen jaar op mijn blog.
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief Nieuwjaar toe!
Lieve groetjes,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ah wat jammer dat het wat moeizamer gaat deze keer. Maar hou de moed erin Marja, het gaat vast goed komen. Je hebt voor beide dames mooie kerstkaarten gemaakt. Beterschap en een fijne jaarwisseling gewenst. Ook een mooi en creatief 2023 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Wilma zei

Je hebt toch 2 hele mooie kaarten te laten zien Marja, gaaf! Jammer dat het even niet zo wil vlotten met je knie, maar ik denk dat dat helemaal goed gaat komen! Veel succes en vooruitgang gewenst...
Ook 'n fijne jaarwisseling en beste wensen voor jou en je dierbaren voor het Nieuwe jaar staat
GROET en Voorspoed, Wilma.

Martha zei

Ha die Marja
Wat vervelend dat je knie nog niet doet wat jij wil, maar dat gaat vast goedkomen!
Mooie kerstkaarten heb je gemaakt
Fijne jaarwisselimg, liefx Martha

Sarah zei

Een kaartje met 3 koningen op, dat is leuk en de andere is dan weer heel stijlvol.
Ik hoop dat de revalidatie vlot verloopt, hou moed! X

Antjes kaartcreaties zei

Allereerst de beste wensen voor 2023 en succes met je revalidatie programma Marja.
Hopelijk gaat het steeds beter met je knie.
Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt voor Daphne en Ariënne.
Zo verschillend, maar elk zo mooi om naar te kijken.
Groetjes Antje