vrijdag 23 september 2022

En nog een.

Gisteren had ik de smaak te pakken met een sketch van Cheerful sketches. Ik heb een mapje met ingekleurde en uitgeknipte stempels en kwam ook deze stempel nog tegen. Ik heb een week of wat geleden nog een nieuw DP n blok gekocht bij de blauwe winkel en een tijdje geleden kreeg ik van een vriendin een stapel kaart karton. Heel toevallig past het groene daarvan heel mooi bij het DP dus ik dubbel blij. Daphne zal ook wel tevreden zijn met  omdat ik haar aansporing om toch eens mee te doen met een challenge bij Cheerful sketches zo goed heb opgevolgd.

Zoals ik gisteren al schreef vond ik het erg leuk om eens gebruik te maken van een sketch, het zal wel vervolging krijgen denk ik.

Fijne dag en liefs




8 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtig Marja! Heel mooi! En dat blok heb ik ook, zo mooi is het!
Je afdrukje is ook mooi gekleurd en Daphne is zeker weten trots op je.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van Cheerful.

Angélique zei

Een heel mooie kaart met mooi ingekleurde stempel. Je hebt deze sketch mooi toegepast, het is geen makkelijke.

Wies zei

Je hebt dus de smaak te pakken Marja. Er zullen nu dus vast vaker kaarten, die gemaakt zijn met een sketch, te zien zijn op je blog. Deze is ook mooi geworden met de bloemen en het leuke papier met stippen.

Martha zei

Ha daar was je alweer,met een prachtkaart, Marja
Mooi is dat dp en leuk gekleurd weer!
Liefs Martha

Margreet zei

Haha, je luistert wel heel erg goed naar Daphne. Wat leuk dat je de smaak te pakken hebt van werken met een schets. Dit is ook een mooie uitvoering met het mooie bloemenplaatje en het leuke DP.
Leuk dat je nog een keer mee doet bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Wilma zei

Ook dit is een mooie kaart Marja, je hebt de stempel erg mooi ingekleurd en er een fijn geheel mee gemaakt.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Daphne zei

Nou ja zeg, nou moet je ophouden hoor, ALWÉÉR een kaart? haha.
Nee hoor, lekker doorgaan, het gaat je door af, kaarten maken met een sketch.
Wat een mooie kaart, wat een prachtig dp is dit, past helemaal bij jou.
Leuk dat je kaart karton kreeg van een vriendin en dat dat heel mooi bij dit dp past, daar kan je dan zo blij van worden hè.
Mooie bloem, héél mooi gekleurd en zo netjes uitgeknipt, daar ben ik dan weer een beetje jaloers op.
Leuk dat je nog een keer meedoet met de challenge van Cheerful Sketches.

Henriët zei

Deze is ook al zo mooi! Gewoon doorgaan met kaarten maken met sketches. Dat doe je goed!
Groetjes van Henriët