zondag 9 februari 2020

Het begint te komen (hoop ik)

Ja, dat gaat je niet in de koude kleren zitten zo'n verhuizing, poeh, poeh.
Gelukkig hebben we al onze oude meubelen mee genomen dus is zo veel mogelijk op en in zijn oude plek. Nu moeten we nog een kledingkast kopen en  kunnen we gaan kijken naar nieuwe meubels.
De hobbykamer is bijna overvol dus dat moet echt nog wel even wennen.
Gelukkig heb ik voor veel spullen een plek kunnen creëren maar het is nog wel even zoeken als ik iets wil gaan doen en dat zit er nu wel aan te komen.
Op 31 januari was de overdracht van ons huis en de nieuwe eigenaren, jonge mensen, reden voor ons uit naar de notaris met hun stationwagen helemaal vol met verhuisdozen. Wij blij, dat hadden wij al gehad. Ze zijn heel blij met het huis dus dat is erg leuk.
Opeens wilde ik nog snel een kaartje voor ze maken, we hadden nog twee luchtfoto's van ons huis, die wilden we ze geven en daar moest natuurlijk een kaartje bij maar ik had geen idee hoe of wat. Nu hadden we van Daphne een leuke kaart gekregen toen we de sleutel van ons appartementje kregen en daar heb ik inspiratie uit gehaald of misschien zelfs gelift?.
Voor nu weer groetjes van mij, vandaag ben ik bezig geweest waar we mijn schilderijen moeten gaan hangen, ik moet er veel ergens opbergen en af en toe maar eens wisselen, hier heb ik niet zo veel muren, dat is wel jammer.
Liefs van mij en tot blogs.
De bovenste heb ik gemaakt en de onderste is van Daphne. Leuk hè. Wij zijn namelijk verhuisd van nummer 32 naar nummer 32.

7 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja
Ha, daar ben je weer, heel leuk je gemaakte kaartje en hihihi dat je hetzelfde huisnummer hebt was me ook al opgevallen.....Ook die van Daphne vind ik superleuk!
Veel plezier met het oppakken van je hobby!
Liefs Martha

Rosina zei

Heel leuk dit verhuiskaartje voor de nieuwe bewoners van jullie oude stekkie...fijn dat ze er zo blij mee zijn
En je heb een prachtig kaartje gemaakt voor hen ..leuk dat je het gelift hebt van Daphne's kaartje...
En fijn ook dat je al een beetje gesetteld bent...succes met de laatste loodjes...
groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning en wat fijn dat langzaamaan alles weer zijn plaatsje krijgt. Dan volgt er vast vanzelf meer ruimte en rust in je hoofd om te freubelen. De kaart die je voor de nieuwe bewoners van jullie vorige huis hebt gemaakt is erg leuk. Mooi model en leuk met die rode bloemetjes erbij. Dat zullen ze vast waarderen.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marja,
het komt vanzelf wel weer. En je eerste kaart is een feit! Leuke lift heb je gemaakt! Grappig dat jullie van 32 naar 32 zijn verhuisd.
Ook wel weer leuk om nieuwe meubels te gaan uitzoeken. Succes!

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! groetjes Joanne

Monique zei

Wat een leuke kaart voor de bewoners van jullie oude huis. En wat fijn dat je de draad weer kunt oppakken met kaarten maken. Je hebt een leuk kamertje. Die van mij staat weer op de kop. Er kunnen en moeten nog een paar kasten in.

Lieve groetjes, Monique

Laurespage zei

Marja, ja een verhuis... ik mag er nog niet aan denken, maar eens als we wat ouderen worden zal dat er misschien ook nog aankomen...
Maar je plekkie is al in orde en dan kan je weer aan de slag en je kaartje is heel mooi geworden. Veel geluk in jullie nieuw huis.
Groetjes, laurette