woensdag 19 februari 2020

Nog wel wennen.

Dat is het, nog wel wennen want eerder kon ik alles blindelings pakken en nu moet ik eerst nadenken.
We hadden een aantal Billy's van Ikea en hebben er nog twee bijgekocht dus alles heeft een plekje maar ja, soms sta ik peinzend voor die kasten en denk: WAAR heb ik dit of dat. Mijn werkblad is breder maar smaller en erachter is een ruimte dus er valt nog wel eens het een en ander naar beneden. Heb al een paar keer goed tot 10/20 moeten tellen 😂
Maar ik "kom er weer in" dank zij You tube en pinterest en ideeën die ik bij jullie opdoe.
Gisteren zag ik een leuke vouwkaart voorbij komen op Y T bij Tx stampin Sharon Armstrong, het is een dubble folding Z card en dacht heel stoer dat ik die wel even uit de losse

pols kon maken, dat viel tegen. (ik kan dat toch niet zo als jij Daphne 😂) De roze sluit niet helemaal goed dus die met de cactus heb ik toch maar het filmpje en de maten gevolgd en die is er beter uit  gekomen.
Ik heb een hele stapel papier die ik uit  Flows heb gehaald (ooit een aantal gewonnen bij de postcodeloterij), daar vond ik een mooie bijpassende kleur voor bij de cactuskaart. Het dp is uit een oud setje van de AC-tion.
Ik vind ze allebei best wel leuk maar de cactus is mijn favoriet. Die is helemaal plat als je hem openvouwt en de roze blijft halverwege steken.
Jullie zien wel, Marja is weer "on tour". Wat hebben we toch een heerlijke hobby.
Groetjes allemaal.


4 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een gave kaarten heb je gemaakt, leuk!
Ach over een paar maandjes ben je gewend aan je nieuwe hobbykamer! Gewoon blijven oefenen....
Liefs Martha

Daphne zei

Deze zijn leuk zeg!!
Die moet je mij maar gauw eens leren, ik wil ze ook maken.
De blauwe heeft mooi bijpassend dp, dat is dus ook mijn favoriet

GerJanne zei

Heel leuk zijn ze! Het model zag ik al eens inderdaad. Die met de cactussen is ook heel mooi... EN een fijne dag! Je staat op mijn kalender...

Crealice zei

mooi, ik heb nog nooit zo'n kaart gemaakt. Toch maar eens een filmpje kijken hoe dat in z'n werk gaat.