donderdag 13 februari 2020

Daar istie dan.

Zoals ik al schreef, het begint te kriebelen om in onze gezamenlijke hobbykamer (tje) aan de slag te gaan. Nu speel ik eigenlijk een beetje vals want eigenlijk is het gewoon weer mijn hobbykamer geworden, we zullen wel zien hoe het zich gaat ontwikkelen. Helaas kreeg Ed maandag en dinsdag een enorme griepaanval waarbij hij rillend en bevend en  met hoge koorts in bed lag   dus kon ik nou niet echt lekker relaxed aan de gang gaan. Gelukkig ging het gisten weer een stuk beter en vandaag dan eindelijk: aan de gang.
Maar ja, wat ga ik doen???? Ik besloot om maar te beginnen met een kerstkaart, tenslotte is het donderdag en 52weekstochristmas dag. Het is wel weer passen, meten en af en toe zoeken naar spullen. Ik ben mijn embossingbuddy kwijt, die vind ik vast wel weer (als ik hem niet nodig heb, ha.ha.)
Ik ben maar eens even gaan kijken bij mijn blogvriendinnen om wat inspiratie op te doen en, zowaar, bij mijn eigen dochter, Daphne, ging een lichtje branden. Die wilde ik gaan liften en terwijl ik bezig was veranderde vanzelf het ontwerp een beetje dus ik ben best blij met deze kaart. Ook nog eens een heel oud plaatje gebruikt wat al heel lang in de plaatjesdoos zat. Daar wordt ik dan blij van, vond het altijd een leuk plaatje maar kon het nooit ergens plaatsen.
Groetjes en ik hoop dat ik lekker door kan blijven gaan, het huis helemaal inrichten gaat toch nog niet en Ed moet een beetje rustig aan doen. Volgende week wordt hij geopereerd aan een niersteen, dat is ook weer spannend en afwachten hoe het zal gaan.
Fijne avond en liefs van mij.
  

20 opmerkingen:

Annerieke zei

Nu heb je toch al even een kaart gemaakt Marja, het begin is er! Leuke kaart is het geworden. Veel sterkte met alles!

Anita van Deur zei

Het begin is er Marja, mooie kaart is met een schattig plaatje van het hondje.
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Lief kaartje is het geworden...
Niersteen dat klinkt niet als fijn...beste voor Ed.

Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marijke zei

Je hebt een mooi kaartje gemaakt en dan is de kop eraf toch? Je man heeft wel pech een griep en ook nog nierstenen! Veel beterschap! Fijn dat je wel meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Jantine zei

Leuk dat je door je dochter werd geïnspireerd! Jouw uitwerking is ook heel mooi, wel echt je eigen draai aan gegeven. Leuk hoor.
Vervelend dat je man zo ziek was, fijn dat het weer wat beter gaat.
Leuk dat je weer mee doet met 52 WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, zo schattig met dat hondje ! Beterschap voor je man ! Groetjes, Enny

Daphne zei

Kijk nou, hoe leuk!!!
Weet je wat grappig is, ik had mijn papiertjes eerst ook zo liggen, dus de ene hoog, de andere laag, maar uiteindelijk plakte ik ze toch naast elkaar.
Er zijn echt moeder en dochter, zelfde ideeën😊
Fijn dat je weer wat aan knutselen gaat denken.

Diny zei

Het zal zeker weer wennen zijn Marja....maar je eerst kerstkaart is een feit! Heel erg leuk gedaan....ik heb hem inderdaad bij Daphne ook gezien!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een leuke feestelijke kerstkaart geworden Marja. Lief plaatje en dat vleugje goud staat er mooi bij. Sterkte voor de operatie van je man. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Leuk dat je door de kaart van je dochter geïnspireerd bent. Je hebt een mooie kaart met leuk plaatje erop gemaakt.
Ik wens Ed beterschap en ook sterkte voor de operatie volgende week.
Groetjes, Wies

!neke zei

Hele leuke kaart!
Lekker weer aan de hobby !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart, mooie opbouw! Leuk dat je gelijk met een kerstkaart gestart bent!
Het beste voor je man!
Nancy 52WTC

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een lief kaartje heb je gemaakt! Dat plaatje is inderdaad schattig.
En leuk dat je inspiratie bij Daphne vond.
Beterschap voor Ed. EN als hij toch op de bank ligt heb jij het rijk alleen in je hobbykamer...Lief dat je laat weten dat mijn kaartje nog staat te pronken.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk plaatje heb je gebruikt
beterschap voor Ed.
groetjes ellen

Joanne kramer zei

Wat een leuke kerstkaart is dit.
Beterschap voor Ed! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Fijn dat de knutsel er weer inzit bij je!
Mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
Leuk dat je werd geïnspireerd door Daphne!
Van harte beterschap met je man Ed en sterkte voor volgende week!
Liefs Martha

Martha zei

Oja, nog even, ben blij dat het kaartje is aangekomen...

Rosina zei

Heel leuk is je kerstkaartje geworden ..en het zal zeker wennen zijn in je nieuwe hobbykamer...
Beterschap met je man ...en sterkte met de operatie volgende week...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Willy zei

Wat fijn dat je weer een plekje voor jezelf hebt gecreëerd!Nog even en je vind je weg daar weer blindelings :) Supermooie kaart heb je gemaakt, het begin is er!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk kaartje !
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC