zaterdag 25 januari 2020

Ik ga nooit meer verhuizen!


Want, tjonge,  jonge wat een werk zeg. Maar ons kamertje staat nu wel op mij te wachten. Ik kan zo weer aanschuiven hoewel, eerst even een kastje opzij rijden en dan ik er bij. Nu maar hopen dat ik alles kan vinden en niet vergeet wat ik allemaal heb. Ik heb mezelf een geheel koop rrbod opgelegd, heb veel te veel spullen, die maar eerst eens gebruiken.
Ik ben weer de hele dag bezig geweest en mijn man ook. Onze auto wilde niet meer starten (die heeft weken lang hele kleine stukjes gereden (4km) en het is een oudje.
Dus is hij vandaag maar even op en neer naar de camping gereden om wat spulletjes te brengen en weer wat km te maken. Auto moet nog een weekje mee dan krijgen we een andere.
Zo, dat is het weer voor vandaag, de bedoeling was om de foto's onder het bericht te plaatsen maar dat krijg ik weer niet voor elkaar zo gauw.
Fijn weekend allemaal ik ga weer "studeren"op het keramisch koken.
Gisteren is het aardig gelukt, vandaag snel bij Blokker een nieuwe wokpan gekocht en volgende week een stel andere pannen.
Doei

5 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind dat jullie kei hard gewerkt hebben! Na een week kan je al vertoeven in je hobbykamers. Weten wat je hebt bezorgt heel veel inspiratie en het besef dat je niks meer nodig hebt. Veel plezier!x

Daphne zei

Dat ziet er héél netjes uit mam!!
Ben benieuwd wanneer je daar je eerste kaart gaat maken.....

GerJanne zei

Nou dat is snel zeg! En het ziet eruit of Ed er echt niet meer bij kan...En wat fijn dat raam boven je tafel. Werkt zo prettig in daglicht!
Veel knutselplezier alvast!

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat hebben jullie veel werk verzet en het ziet er supermooi uit, ik weet zeker dat je met heel veel plezier werr gaat knutselen nu kun je je spulletjes weer als nieuw beschouwen, dat heb ik ook altijd na een opruimsessie.....
Geniet ervan!
Liefs Martha

Crealice zei

ik moet mezelf ook eens een koopverbod opleggen. Heb ook zo ontzettend veel.