donderdag 9 januari 2020

de eerste kerstkaart van 2020

Hallo lieve allemaal.

Tussen alle bedrijven van de verhuizing door heb ik vandaag even de tijd om een post te schrijven. Daar ben ik dan weer eens. Allereerst wil ik iedereen een heel goed 2020 toewensen met veel inspiratie en vooral gezondheid.
Ons huis is dus verkocht en op de 31e is de overdracht, dat zal best vreemd zijn want we wonen hier bijna 38 jaar.
Ons nieuwe huisje staat op ons te wachten, al vanaf 1 december en we hebben al heel wat over gehuisd. Het gaat best relaxed. Met behulp van onze dochters hebben we in het begin heel veel ingepakt en ook weg gedaan naar de kringloop. Valt af en toe niet mee maar ik ben streng voor mezelf (en echtgenoot maar dat wil soms niet zo erg lukken). Dochters en kleindochter hebben ontzettend geholpen o.a. met dozen sjouwen (oudste is nog in shock omdat zij 16 dozen met hobbyspullen heeft ingepakt, ik moet het nog steeds horen 😂)  , behang afweken en schoonmaken, gordijnen wassen want de vorige bewoners hebben veel laten hangen. Dat is best makkelijk en prettig, kunnen we straks op ons gemak van alles naar onze eigen smaak gaan inrichten.
Maar net voor de kerst heb ik samen met een vriendin nog een paar leuke kerstkaarten gemaakt, Het is een doorkijkje en je kan hem plat drukken zodat hij in een envelop past. Daphne heeft mij er aan herinnerd op haar blog want ook met haar heb ik er nog een paar gemaakt. Zij heeft ook een iets duidelijker foto gemaakt.
Vandaag plaats ik er één, de andere misschien volgende week.
Groetjes maar weer en fijne dag.

9 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Goed om van je te horen. Wat een drukte dan he.
Oei... 16 dozen hobbyspullen, best confronterend he ;-).
Hopelijk heb je straks weer een mooie plek voor je hobby. groetjes Joanne

Rosina zei

Een heel mooi kerstkaartje Marja...super leuk met dat doorkijkje..en een mooi vooruitzicht voor jullie zo naar een ander huis...en ja 16 verhuisdozen met hobbyspullen...tjonge jonge wat kan een mens toch verzamelen zo in al die jaartjes
wel fijn dat je huis verkocht is...Ik wens je nog veel succes met de verdere verhuizing..

lieve groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Annerieke zei

Natuurlijk wens ik jou ook nog alle goeds voor 2020 Marja! Wat fijn dat het met de verhuizing en opknappen zo goed gaat, het is toch een flinke verandering. Mooie kaart heb je gemaakt, erg leuk model. Hou nog even vol hoor ;-).

Daphne zei

Mammmmmm, nu staat het hier zwart op wit, nu kom je er noooooit meer onderuit, 16 dozen....ZUCHT!!
Gauw jee hobbykamer in gaan richten hoor, dan kun je weer knutselen. Aha de verhuizing Asscher de rug is heb je dat vast weer héél veel zin in.
Deze kaart was dus mijn inspiratie, zo mooi vind ik het.
Heel anders dan die ik plaatste een toch hetzelfde model, grappig is dat hè.
Succes, nog even, dan is het zover!

Nelleke zei

Wat ene geluk, je oude huis verkocht. Nog even in de drukte maar dan kan je het ook afsluiten. Mooie kaart, heerlijk denk ik om er weer mee bezig te zijn. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat leuk dat je tijd hebt om even te bloggen! Je kaart is super, ik zag inderdaad bij Daphne al de foto van haar kaart! En dat je andere dochter nog in shock is kan ik wel begrijpen. 16 dozen?? Dat is ook een heleboel...hihihi.
Succes met alles en als ik het zo lees gaat het helemaal goed komen!

Martha zei

Hoi hoi Marja
Fijn dat je toch nog eventjes tijd hebt kunnen maken voor blogland en fijn dat je goed hulp krijgt, nou ik denk als velen hun hobby in dozen gaan doen dat we allemaal aan veel dozen komen, geeft helemaal niks, je hobby is heel belangrijk!
Leuk kaartje!
Liefs Martha

Atelier Valerie zei

Heel mooi in de echte kerst kleuren Marja
Fijn weekend... liefs Valerie 😉❤

Sarah zei

Ik las bij Daphne al over de verhuis.
Leuke kaart. En natuurlijk hangt het ook af , hoe groot die 16 dozen zijn.
Succes nog!