maandag 27 mei 2019

Een bedankje.

Afgelopen weekend zijn mijn man Ed en onze oudste dochter naar het familie weekend geweest.
Wij hebben het zelf, samen met het gezin van Daphne jaren georganiseerd en dat was altijd een hele happening. Bij Daphne is er genoeg ruimte en er konden veel tentjes bij hen op het veld staan.
Maar ja, aan alles komt een eind en nu is het al weer twee jaar in Sittard. Een neef met zijn vrouw organiseren het. Zij huren een huis van de scouting. Vorig jaar is Ed niet geweest omdat ik toen net uit het ziekenhuis kwam maar dit jaar ging hij er weer "tegen aan".
Ik ga niet meer mee, slapen op een luchtbed kan ik niet meer en nachtbraken zie ik ook niet meer zo zitten. Ik ben zaterdag een middagje wezen "treinen", ging naar Utrecht en dat was ook leuk. Verder heb ik heel makkelijk gedaan met eten en twee boeken uit gelezen ook wel eens lekker hoor.
Ze hebben het heel leuk gehad en kwamen heel enthousiast weer thuis gistermiddag, wel een beetje brak maar dat hoort erbij.
Ik vond het leuk om alle verhalen te horen en besloot meteen om neef en vrouw een bedankje te sturen tenslotte heb ik niet voor niets vorige week een serie van deze kaarten gemaakt.
De strepen heb ik gemaakt met een stempel die ik zelf heb gefabriceerd en verder wijst het de weg vanzelf neem ik aan.
Groetjes 
 

12 opmerkingen:

Sarah zei

Heel mooi, inderdaad dat van die stempel weet ik nog, het staat nog steeds op mijn todo lijstje.
Zo'n familie momenten zijn waardevol of je nu kort of lang gaat. Mooi dat de traditie verder gaat. X

Nancy Soetaert zei

jouw kaartje heeft bijna de kleuren voor het Kleurenkaartenteam van overmorgen! Ik vind het een heel mooie kaart!
wel leuk zo'n familieweekend!
Nancy

Angelique zei

Mooie kaart maakte je als bedankje, zo'n familieweekend is iets om in ere te houden. En fijn dat je jezelf ook goed hebt geamuseerd. Bijzonder zo'n stempel die je zelf hebt gemaakt.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel mooi bedank kaartje. Zullen ze vast op prijs stellen. Jammer dat je er niet bij kon zijn. Is altijd weer een hele happening met neven en nichten...

Joanne kramer zei

Wat een mooie en vrolijke bedankkaart!!
Jammer dat je zelf niet mee kon, maar jij hebt je ook wel vermaakt zo te lezen.
groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Marja
Mooi bedankkaartje heb je gemaakt!
Prachtige zo in contrast!
Liefs Martha

Daphne zei

Ik zat erbij toen je hem maakte mam maar wat is hij leuk geworden.
Mooie kleuren combinatie.
Die zelf gemaakte stempel is toch echt TE goed bedacht!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele lieve bedankkaart heb je met je zelf gemaakte stempel gemaakt Marja. Mooi die frisse kleurtjes. Jammer dat je er niet bij kon zijn maar goed dat je zelf ook hebt genoten van dingen die wél gaan. Zeker weten dat dit bedankje gewaardeerd wordt.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Je kaartje is prachtig. Alleen al doordat je een stempel hebt gebruikt die je zelf hebt gemaakt. Hij is super!!
Een weekendje voor jezelf is ook wel eens lekker. Die heb je goed besteedt, lees ik.
Lieve groetjes, Monique

carla zei

Heel mooi die achtergrond met de zelfgemaakte streepjes.
Een leuke zomerse kaart met de warm gele bloem.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Anneke zei

Een zelf gefabriceerde stempel, wow wel heel mooi! De daisy is ook een favoriet van mij. Prachtig kaartje!

Robot stofzuiger zei

Mooie kaart heb je gemaakt!