donderdag 2 mei 2019

Soms gaat het niet zoals je wil

We zijn nog steeds lekker thuis, zelfs de verwarming aan dus, voorlopig geen camping voor ons.
Gisteren ging ik met goede moed en een idee naar zolder, ben druk geweest met kleuren, knippen en plakken maar het resultaat is niet helemaal wat ik voor ogen had.
Ik heb het toch maar doorgezet en dit is het geworden. Ik vind de "die" erg leuk maar iedere keer krijg ik toch niet helemaal wat ik me er van had voorgesteld. Ik maak nog wel een keer een andere met dit leuke poesje. Voor nu moet ik het er maar mee doen en dan met kerst er aan denken om hem aan iemand te sturen die van poezen houdt. Deze link ik ook weer naar 52 weeks to christmas.
Fijne dag.

14 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Marja
Toch vind ik het een leukerd, zoals dat katje naar ons kijkt, heel schattig,
Liefs Martha

Joanne kramer zei

Hij is super leuk!
Jullie hebben groot gelijk dat jullie nog lekker thuis zijn.
groetjes Joanne

Annemarie en Merit zei

het is een super leuk kaartje, soms heb je inderdaad iets anders voor ogen, maar dat weten wij niet...schattig is het!!!
Gelijk heb je lekker thuis, het is nog veel te koud.
Liefs Annemarie en merit DT52wTC

Annerieke zei

Super schattig is deze kaart Marja! Het is een mooie stans, maar kan me voorstellen dat het lastig verwerken is.

Jantine zei

Jammer, he, dat het weer zo frisjes is. Jammer dat de camping nu nog moet wachten, maar daar gaan zitten koulijden is ook niks gedaan.
Je kaartje vind ik toch wel erg leuk, maar ik weet hoe het is als je iets in je hoofd hebt en het wordt het niet...
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, wat een schattige poes, toch een heel mooie kaart hoor ! Ja, het weer wordt er niet beter op, dus maar lekker thuis genieten ! Groetjes, Enny

marian zei

Toch een lief kerstkaartje hoor,wij weten niet wat jij in gedachten had. Dus ons valt het niet tegen.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja...ja die hoofden van ons hè..hihi. Het is een dot van een kaart met dat ondeugend katje vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Ik herken het wel dat het niet wordt zoals je wilt maar ik vind het echt een schattig kaartje. Je kaartje voor de tweeling is heel leuk geworden, lekker vrolijk.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Dat heb je soms, maar je kaartje is wel erg leuk!
Grtz. Colien {52WTC}

!neke zei

Kan je wel eens hebben , maar het resultaat is toch leuk !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

niemand die weet wat je bedoeling was, ik zie in elk geval een heel tof kaartje!
Groetjes
Nancy DT52WTC

Daphne zei

Leuk hoor mam!
De kleuren passen goed bij Kerst.

Dyson V11 zei

Ziet er supermooi uit.