woensdag 1 mei 2019

Op tijd.


Van de week was ik bij Daphne en onder het genot van een kopje koffie vroeg ze of ik al een kaartje had gemaakt voor de a.s. geboorte van een tweeling bij vrienden van hen.
Gut, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht en ik moet nu wel alert zijn want heen en weer naar de camping is, wat kaarten maken betreft, een beetje onhandig. Ik heb helemaal nog geen spullen daar en weet ook eigenlijk niet goed wat ik mee moet nemen. Vorig jaar had ik heel veel stempels mee maar net diegene die ik wilde gebruiken waren, natuurlijk, thuis. Ook mijn double do XL had ik niet bij me en die gebruik ik momenteel best veel dus....ohhhhhh wat is wijsheid? Want ik heb ook niet zo veel plek om alles op te bergen in de caravan.
Maar goed, de tweeling. Ik ging naar zolder met een idee en het werd opeens heel anders maar aan het eind van de middag had ik de kaart zo ver klaar. Misschien die ik nog iets met namen of geboortedatum op de zij vlakjes, dat weet ik nog niet.
En nu maar hopen dat het echt twee jongetjes worden ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Groetjes maar weer.


7 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Marja, hahaha, zo grappig de tekst en dan de 2 kleine boefjes erbij ;-).

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke kaart voor een tweeling Marja. Heel vrolijk en heel origineel.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

Wat is die leuk!
Groetjes
Nancy

!neke zei

Super leuk !

Daphne zei

Net op tijd mam!
We kregen gister een app...... groepsnaam "tweeling"..... Ik schrok me een hoedje, zouden ze genoten zijn??
Maar nee, nรณg niet, maar het duurt echt niet lang meer.
Ik vind dit echt een hele Leuke kaart voor de jongens..... Oh jee, het zal toch niet zo zijn dat het ineens toch geen 2 jongens zijn๐Ÿ™„

GerJanne zei

Wat een grappige kaart heb je gemaakt! Heel leuk bedacht. En als ze op de echo twee jongens zien, dan kan het echt niet missen hoor!

Nelleke zei

Je moet gewoon wat makkelijke dingetjes meenemen, in een kleine gereedschapskist oid. Je stansjes die je stanst en niet gebruikt en dan is het zoeken, maar je zult zien hoeveel je dan maakt. Mooie kaart voor de tweeling, is altijd mooi he/. groetjes, Nelleke