woensdag 14 augustus 2019

Joehoe, ik ben er nog.

Tja dat is een hele tijd geleden maar laten we het er maar op houden dat ik een blogpauze heb gehouden. Eerst nogal wat onrust van opbouwen en installeren van onze caravan en voortent. En de hitte was niet bepaald inspirerend voor mij om te knutselen. Maar nu ben ik weer "aan de gang" gegaan.
Van een lieve vriendin kreeg ik een hele stapel servetten opgestuurd, zelfs al ontdaan van de drie witte laagjes. Eerst heb ik geprobeerd te plakken met creapodge, dat geeft toch wat ribbels maar met Aslan ging het beter en was de afbeelding mooi strak. Nu ga ik het nog eens proberen met huishoudfolie en strijken, dat heb ik vroeger wel eens gedaan.
Zie hier het resultaat...
Dit is de eerste keer dat ik dit wil plaatsen via mijn telefoon en de wi fi is hier nou niet om naar huis te schrijven ik hoop dat het lukt.
Ik wens iedereen voor de verdere zomer nog een hele goede tijd en "straks", als ik weer wat vaker thuis ben kom ik weer eens bij jullie langs.
Groetjes

8 opmerkingen:

Daphne zei

Het is gelukt hoor mam!!
Het is inderdaad erg stil hier, maar je hebt gelijk, als die Wi-Fi niet goed werkt geeft dat alleen maar frustratie, die tijd kun je beter besteden aan knutselen, dan heb je straks als je thuis bent weer een hoop te laten zien.
En die servetten techniek..... gaan we thuis gauw eens proberen hoor.

!neke zei

Ziet er leuk uit !
Leuk dat je er weer bent !
Tja , soms lukt niet alles zoals je wilt !

GerJanne zei

ha Marja,
ja dat was echt lang geleden! En jij bent handig met je telefoon zeg! Prima gelukt. EN je kaart is mooi en vrolijk!
Geniet lekker van het camping leven! Gaan wij ook nog doen!

Martha zei

Hoi hoi Marja
hee wat leuk weer wat van je te zien op het blog!
Via je telefoon een blogbericht uploaden is minder gemakkelijk als op de pc ik vind het knap!
Je kaartje vind ik heel erg leuk, met de servetten, lief dat je ze kreeg opgestuurd!
Veel plezier nog op de camping!
Liefs en groetjes,
Martha

Wies zei

Leuk om weer een creatie van je te zien Marja. Het plaatsen via je mobiel is dus goed gelukt. Mooi kaartje heb je met de servet gemaakt. De libellen passen er goed bij.
Fijne tijd nog op de camping.
Groetjes, Wies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, gezellig om weer iets van je te horen en zien ;p Wat een leuk idee om een servet als achtergrond te gebruiken. Leuk zoals die mooie libelles tegen de achtergrond uitkomen. Veel plezier nog op de camping.
Lieve groetjes Miranda

Willy zei

Ik vind hem prachtig!! Ik doe het zelf altijd met gelmedium, werkt perfect!

Wasdroger zei

Wederom erg leuk gemaakt.