maandag 26 augustus 2019

Ik ga het nog een keer via telefoon proberen.

Onze buren op de camping gaan weer opa en oma worden. Het was een hele verrassing voor ze en ook voor de a.s. vader en moeder. Vanwege privacy kan ik het "verhaal" niet vertellen maar het is echt een wonder.
Buurvrouw vroeg ik een kaartje wilde maken en laat ik nu toevallig net een klaar hebben. Omdat het kindje zich een beetje als een duveltje in een doosje heeft aangekondigd (a.s. moeder is al in de zesde maand zonder dat ze het wist) was dit hondje in een doosje  ook heel toepasselijk vind ik.
Ook is ons neefje in de UK de 31e jarig en voor hem maakte ik een kaartje vanuit hetzelfde idee. Badend in het zweet heb ik die vandaag afgemaakt want was is het nog warm (maar wel heerlijk hoor, ik klaag niet).
Groetjes maar weer

9 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaarten zijn dit! groetjes Joanne

Willy zei

Superleuk zijn ze, de onderste is ook zooo vrolijk!

Annerieke zei

Wat heb je leuke kaarten gemaakt Marja. Knap dat je deze techniek toepast, dit wil bij mij niet zo, op de één of andere manier heb ik hier moeite mee ;-).

GerJanne zei

Oh wat gaaf zijn deze kaartjes. En een baby krijgen is so wie so een wonder, maar als ik dit lees... al in de 6e maand!! Zo hoorde ik pas op de radio dat er een vrouw met niersteenkolieken was opgenomen in het ziekenhuis en een paar uur later had ze en drieling. Wist ook niet dat ze zwanger was...wel in Amerika... maar toch.
Enne, het is prima gelukt met je telefoon!

Daphne zei

Duidelijk bericht hoor mam, dus het werkt via je telefoon.
Wat een leuke kaarten zijn door toch!
Die voor (Mijn achter-) neef is echt super!
Ik moest er van glimlachen, ik denk dat ze er heel blij mee zijn.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Via de telefoon gaat het goed!
Mooi deze kaartjes leuk met die schuine banen,
Het ingekleurde plaatjes vind ik superleuk!
Liefs Martha

Anneke zei

Twee heel leuke kaarten!

Dora zei

Leuke kaarten.

Crealientje zei

Prachtige toepasselijke kaarten!
Heel leuk met de mooie design papiertjes.
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.