zondag 15 september 2019

Trouwdag.

Onze jongste dochter (ja zij van post vandaphne) en schoonzoon waren in augustus al weer 27 jaar getrouwd. Ja, ja, ik zeg het maar weer, waar blijft de tijd.
Bij de servetten die ik van een lieve vriendin had gekregen was ook een hele leuke met hartjes. Ik maakte er een kaart mee en deed hem in mijn tas. We zouden een taartje gaan eten en dan wilde ik de kaart achter laten want, dacht ik, dan weet ik zeker dat hij aankomt. Thuisgekomen haalde ik hem uit mijn tas omdat hij anders zo zou kreukelen. Tja, jullie kunnen het wel raden, toen we hen bezochten op hun camping, stond die kaart nog bij ons thuis op de bar. 😟 En wij gingen weer naar onze camping dus.....geen kaart.
Gelukkig had ik de andere helft van het servet nog in de caravan liggen, heb snel een nieuwe gemaakt en toch maar opgestuurd en natuurlijk was die bij ze na één dag. Een beetje mosterd na de maaltijd.
Maar wel leuk toch?
Mooie dag allemaal.

9 opmerkingen:

Daphne zei

37 Jaar???????(zie bericht)
Nou mam, de tijd gaat snel, maar niet zó snel hoor!!

Maar, eerlijk is eerlijk, de kaart is echt super.
Hij hangt hier nog steeds een ik heb hem helemaal uitgebreid bewonderd.
Na het seizoen, als we weer gaan knutselen, wil ik graag dat je mij deze techniek leert.
Kus, Daph.

Martha zei

Hoi hoi Marja
Hahaha ik vond het ook al vreemd,
zo oud is Daphne toch nog niet....

Maar het kaartje is een toppertje! Mooi gemaakt!
Liefs Martha

marja kenter zei

En....😂😂😂ik heb het hersteld.

Annerieke zei

Hahaha, zo gaat dat soms dat je dan weer vergeet mee te nemen. Super mooie kaart Marja!

Willy zei

Ha ha maar beter laat dan nooit toch? Prachtig kaartje!!

GerJanne zei

Hahaha, ja op de kaart heb je gelukkig wel 27 gedaan, dus we hadden het wel begrepen dat Daphne nog geen 37 jaar getrouwd was...je kaart is echt super! En in je tas gelaten, ja, dat is wel weer een risico van niet opsturen.

Nelleke zei

Ah 27 jaar al, de tijd vliegt ook zo en jullie al 50 of misschien al wel geweest.
Super kaart zeg fris met al die heldere kleuren en Haha, ik moest ook wel even lachen om je vergeten kaart. Groetjes, Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een kaart met hindernissen maar wat een práchtige kaart Marja...ik vind hem schitterend.
Lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

wauw, helemaal leuk is deze kaart geworden, lekker fel van kleur, helemaal toppie
grtjs,martina