dinsdag 24 september 2019

Jarige kleinzoon

Sommigen van jullie hebben kunnen lezen bij Daphne dat haar middelste kind de 16e jarig is geweest. Dat is dus onze kleinzoon. Hij werd 17 jaar en we hebben afgelopen zondag een taartje gegeten en een wijntje gedronken op zijn gezondheid. Het is geen kind meer maar meer een man.
Al jaren is hij lid van een voetbalclub en altijd keeper geweest echter, nu zijn er twee keepers voor één elftal en dus switchen ze, één keer keepen en één keer voetballen. Volgens zijn broer, die hen traint moet hij alleen maar gaan voetballen want hij is erg goed. Mylo is überhaupt goed in alle soorten sport., hij doet nu ook een sportopleiding, maar dit terzijde.
Voor hem heb ik dus  een kaartje gemaakt met een helft geel (keepersoutfit en een helft groen, spelers outfit)😂 ik vond het nogal grappig bedacht van mezelf.
Mylo vond het leuk dus: 👍.
Ik wens jullie allemaal een mooie dag en tot de volgende keer maar weer.
groetjes

5 opmerkingen:

Annerieke zei

Super leuke kaart Marja! Hahaha, dat heb je zeker slim bedacht met de kleuren. En ik begrijp dat Mylo het ook doorhad, dus opzet geslaagd hè.

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat leuk dit kaartje voor je kleinzoon Mylo!
Ook fijn dat hij het kaartje leuk vindt!
Nog van harte met zijn verjaardag!
Liefs Martha

GerJanne zei

Het is en ontzettend leuk kaart!! En die zal zeker in de smaak vallen. Ik weet nog dat mijn opa ook kaarten voor ons maakte. Met droogbloemen. Ik heb ze nog!

Joanne kramer zei

Wat een super leuke en toepasselijke kaart! groetjes Joanne

Daphne zei

Hij is zó leuk mam!!
Je hebt het ook zo mooi gekleurd, dat overlopende geel-groen.
Heel grappig bedacht vind ik heb.
De rest van de kaart ook in die kleuren gemaakt zodat het een mooi geheel wordt, echt super leuk.