dinsdag 4 april 2023

Prettige Lente

 Elk jaar brengt mijn lieve man op 21 maart iedereen in ons eigen gezin een "prettige Lente".

Hij is daar jaren geleden een keer mee begonnen, iedereen kreeg een paar narcissen op zijn nachtkastje met daaraan een briefje "Pretige Lente" en ieder jaar plaag ik hem ermee: "je moet nog aan de Pretige lente denken hoor!" en Ariënne zette zelfs een foto van vorig jaar op FB omdat er op 22 maart nog niets in haar huisje stond (we waren wat laat omdat we de gevolgen van Corona nog moesten overwinnen)

Inmiddels maak ik er ieder jaar een labeltje bij, zo ook deze keer en de paar narcissen zijn inmiddels een potje geworden met  bloemetjes. Eén keer heeft hij viooltjes gedaan maar dat was geen succes. Dit jaar zijn ze bij iedereen goed uitgekomen.  Jammer genoeg ben ik vergeten een foto te nemen van de potjes met labeltjes maar heb gelukkig wel de labeltjes gefotografeerd. Hier zijn ze.

Omdat ik het op het laatste nippertje ging maken (ja GerJanne je bent niet der enige ☺ ) heb ik de kipjes van 2020 herhaald alleen nu in een wat kleiner formaat. Leuk om te doen en snel klaar. Ik heb geen idee van wie ik ooit het modelletje heb doorgekregen dus als je wilt dat ik je naam vermeld meld het mij dan even.

Dit was het weer voor vandaag. 

Liefs en een fijne dag 


12 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk !!!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Leuk zo'n traditie in de familie. Mooi labeltjes maakte je voor bij de bloemetjes.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Wat een lief gebaar van je man, Marja
En wat maakte je leuke kiplabeltjes!
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi gebaar!
en leuk dat je er ook labeltjes aan maakt.
gr Alma

Daphne zei

Ik heb hier de potjes met mooi uitgekomen bloemetjes nog steeds in mijn vensterbank staan mam (en pap) en omdat ik nu veel thuis ben kan ik er volop van genieten.
Ik heb de kip-labeltjes erin gestoken, zo is het een leuke Paas decoratie.

GerJanne zei

Er wonen heel wat Juffrouwen Nippertje in Blogland heb ik al begrepen ;-) Maar wat een leuk idee van Ed om dat te doen. En die kippetjes zijn zo leuk! Helemaal als je weet dat het bij een lentepresentje hoort!

Freubelmina zei

Wat een lief gebaar en wat een leuke kipjes Marja xx

Elly zei

Dat vind ik superlief dit gebaar, zoveel liefde ook en die kippetjes erbij hoe mooi is dat.
Groetjes Elly

Wilma zei

Wat 'n leuke labeltjes maakte je Marja, heel vrolijk ook! 🐔
Fijne dag nog.
GROET, Wilma.

Angélique zei

Een heel leuke traditie met dit jaar weer van die leuke kippetjes, zo gezellig.

Wies zei

Wat leuk zo'n "Prettige lente" traditie.�� Extra leuk met deze gezellige kippetjes erbij als label.

Sarah zei

Leuke traditie. Toffe kippetjes!