donderdag 6 april 2023

Ho, Ho, Ho.

 Vorige week werd ik  bedankt o.a. door Annemarie en Merit voor mijn mee doen bij de 52 WTC met daarbij een hint dat de challenge van deze maand was Ho, Ho, Ho en ik bedacht dat ik dat maar eens moest gaan doen.

Heel lang had ik het plaatje al liggen, zelfs uitgesneden en iedere keer kwam ik het tegen in mijn oude kerstkaarten doos. Dan zit het ergens in mijn achterhoofd dus ik pakte het en ja hoor, ik vond het leuk om het te gebruiken met Ho, Ho, ho alleen ik was niet tevreden over de snij mal die ik had gebruikt en heb hem rond uitgesneden. 

Terwijl ik bezig was en de letters opplakte ging mijn Willy Wortel lampje weer eens branden en leek het me leuk om rechts de letters om te draaien, staat ook mooier (vind ik).

Dus deze keer doe ik mee bij de challenge van 52WTC

Mooie dag voor jullie allemaal en liefs.



16 opmerkingen:

!neke zei

Leuk idee die omgedraaide letters !!!
Mooie kaart !
Groeten Ineke
DT52WTC

Daphne zei

Ja, leuk mam, de letters omgedraaid.
Goed idee van je innerlijke Willy Wortel. (Mijn wortels zitten net in de SC, die eten we vanavond)😂
Die is echt een Kerstman waar HoHoHo goed bij past!

Jantine zei

Oh oh oh, wat een goed idee om die letters te draaien, geeft een mooi uitgebalanceerd effect!
Heel mooie kaart, Marja!
Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

wat ontzettend leuk bedacht met de omgekeerde letters Marja....mooie kaart!
Groetjes Diny

Sarah zei

Heel tof bedacht! Leuke kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, er ging een lampje bij je branden Marja. Leuk die omgekeerde letters en die Santa is een vrolijke blikvanger op je mooie kerstkaart.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Een heel leuk idee met deze omgekeerde letters, is een heel mooi kaartje geworden. Groetjes en fijne Pasen.
Laurette

marian zei

Een gezellig kaartje en een leuk idee om de letters te draaien.
Gezellige Paasdagen en groetjes van Marian.

Henriët zei

Heel leuk bedacht zo met die letters. Maakt het lekker speels.
Mooie kaart. Ik heb jouw reactie op mijn blauwe kerstkaart aan mijn man laten lezen. Daar moest hij weer om lachen!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Leuke kerstkaart, Marja
Die letters stelen de show op je kaart!
Liefs Martha

Marijke zei

Een mooi kaartje met deze kerstman! En speels wat je met de letters hebt gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

Angélique zei

Een heel gave kaart! Ik hoop dat jouw Willy Wortel lampje nog vaak gaat branden, want dan komen er kennelijk goede ideeën boven.

Freubelmina zei

Wat een leukerd en geniaal zoals je de letters geplaatst hebt Marja xx

Elly zei

Ik vind je kaart erg mooi, en de letters in spiegelbeeld super.
Groetjes Elly

Wilma zei

Hele gezellige kaart heb je gemaakt Marja, met dit plaatje en het leuke DP. Ook wat je met de tekst gedaan hebt is leuk bedacht! Mooi geheel zo.
Goed Paasweekend gewenst. 🐣🍀
GROET, Wilma.

Colien zei

HO HO HO, dat is een leuke kerstkaart!
Leuk om het symmetrisch te maken met het OH OH OH.
grtz Colien [52WTC]