zaterdag 8 april 2023

Leuke sketch van Cheerful sketches 2

Bij mijn post van gisteren schreef ik dat ik vandaag de andere kaarten die ik had gemaakt met de april sketch van CS vandaag zou plaatsen. Twee van de overgeblevenen worden het want één kaart is een kerstkaart en die bewaar ik voor a.s. donderdag.

De eerste kaart had ik bedoeld voor ons neefje in Engeland die eind maart 12 jaar werd. Uiteindelijk vond ik de kaart niet leuk genoeg voor een jongen van 12 en legde hem opzij (zonde van het werk om er niets mee te doen) De letters trek ik om van houten letters die ik heb en knip ze uit. Ik was er een beetje over aan het nadenken en daar kwam het lampje van Willy Wortel weer langs. Zo leuk hè dat lampje, is soms mijn beste vriend 😂😂 want..."onze" Mylo wordt in september 21, dat is nog een heel eind verder maar met camping tijd en zo, kun je het maar klaar hebben en zijn moeder, Daphne is tegen die tijd al lang vergeten dat ze de kaart nu al heeft gezien. 

De tweede heb ik met een plaatje uit de "plaatjes la" gemaakt. Ik ben van alles aan het nakijken, ontdek allemaal leuke dp's die ik heb staan en wil die zo veel mogelijk gebruiken. 

Ik link deze kaartjes niet naar Cheerful Sketches omdat ik daar al gastdesigner ben.

Heel veel liefs van mij en een mooi Paas weekend.








 

8 opmerkingen:

Wilma zei

Wat 'n feestelijke kaartjes zijn dit Marja. Leuke schets inderdaad en ze gaan vast nog eens van pas komen. Leuk dat je GD mocht zijn!
Voor jou ook fijne Paasdagen! 🐣🍀
GROET, Wilma.

Margo zei

Wat een superleuke kaarten met deze toffe sketch Marja.
Ik ga er meteen ook mee aan de slag, ik vind het ook erg leuk dat je op die manier wel wat van die leuke papiertjes kan verwerken inderdaad.
Fijn paasweekend
Margo

!neke zei

Ze zijn super leuk !!!!!
Fijne Paasdagen !!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Mooie kaartjes met deze leuke sketch. En door steeds weer andere papiertjes te gebruiken krijg je steeds een heel andere kaart. De kaart voor Milo is lekker feestelijk. Nu wel ergens bewaren waar je hem in september terug kunt vinden!
Ook de andere kaart vind ik mooi. Lekker vrolijk.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Deze zijn ook zeker erg leuk Marja xx

Martha zei

Leuke kaarten Marja
Die skech is veelzijdig en door verschillend dp te gebruiken krijg je steeds een ander soort kaart, leuke kaart voor Mylo!
Liefs Martha

Daphne zei

En ik heb meteen een screenshot genomen van de kaart van Mylo, zodat ik het niet kan verbergen en in September zeg "hè hè, daar issie"!!🤣
Mooie kleuren heeft de kaart zeg, het is geen blauw, het is geen groen, het zit er tussenin.
Leuke sketch hè?! Ik gebruikte het ook al een paar keer.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten heb je met die leuke sketch gemaakt Marja, ik vind de eerste heel gaaf met die grote cijfers, mooie kleuren ook.
Lieve groetjes Miranda