vrijdag 28 april 2023

Nieuw blok dp en niet door mij gemaakte kerstkaart.

Ha, ha dat toverde toch wel een lachje op mijn gezicht. Bij mijn vorige post plaatste ik een kerstkaart die ik had gekregen van de schoonouders van Daphne en die door D was gemaakt. Ik schreef dat ook uitgebreid maar......toen plaatste GerJanne een berichtje dat ik toch wel echt een grapjas was want ik durfde er toch onder te zetten Made by Marja, heel opmerkzaam ha, ha, ha, daar had ik helemaal niet op gelet, Ik was zo in de ban van die kaart dat ik hem, gewoontegetrouw, op het houdertje heb gezet om op de foto te zetten en nooit gedacht aan het onderschrift. Ook grappig dat ik het helemaal zelf niet had gezien en Daphne ook niet.  Bij deze dus recht gezet.

 

Zoals ik al in een van mijn vorige posten schreef heb ik "stiekem" toch nog weer wat nieuw dp gekocht bij AC... -. Zo gek hè dat valt dan zo maar opeens in mijn mandje. Ha, ha.

Op de voorkant van het blok staat een leuk model kaart en die heb ik even gelift. Eerst had ik er een roze vlinder op gezet maar vond dit toch mooier. 

Verder heb ik er niet veel over te vertellen, we gaan zo weg, naar de camping en ik moet de uitdaging tussen Daphne en mij nog programmeren. Dus...fijn weekend allemaal en liefs.


12 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....prachtige kaart heb je gemaakt in dit model en met het leuke DP Marja!
Groetjes Diny

Wilma zei

Wat 'n mooie kaart is dit Marja, leuk DP heb je aangeschaft. (Maar ik zal het niet verder vertellen hoor...) 😀
Fijne campingdagen gewenst.
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuk model en wat een mooi dessinpapier Marja. Leuk om ook die mooie vlinder op het dessinpapier te stempelen dat geeft een heel gaaf effect vind ik. Echt een mooie kaart. Hopelijk is het niet te koud en nat op de camping, ik heb lekker de verwarming aan hoor.
Veel plezier daar.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Mooie kaart !!!!!
Veel plezier op de camping !!!!
Gun je veel zon !!!
Groeten Ineke

Martha zei

Prachtige vlinderkaart Marja!
Heel veel plezier op de camping met mooi weer!
Liefs Martha

Angélique zei

Een heel mooie kaart met mooi dp!
Veel plezier op de camping, hopelijk is het bij jullie droger dan hier nu.

Sarah zei

Mooi papier en mooi model. Je hebt er wel aan gedacht om de vorige kaart een nieuw leven te geven, dus toch een beetje Marja. 😉

Daphne zei

Mooi hoor.
Ik denk dat de vlinder in deze kleur wat meer rust geeft een zorgt voor eenheid.
Succes op de camping.

GerJanne zei

Oh ja dat blok is super! ik heb het ook en de voorbeelden op de voorkant zijn ook gaaf. Jouw kaart is prachtig.
Neem je dit blok ook mee naar de camping? Veel plezier daar en je hebt vast wel en kacheltje..

Elly zei

Wat een mooie kaart, veel plezier op de camping, jammer dat het zo saai weer is.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wauw wat maakte je een mooie kaart Marja, dit blok ken ik (nog!) niet..xx

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart Marja, en ja dit blok viel samen met wat ander dsp in mijn mandje. kleur is mooi.
veel plezier op de camping.
gr Alma