vrijdag 7 april 2023

Gastdesigner Cheerful sketches

 De challenges van Cheerful sketches vind ik altijd erg leuk en dat werpt zijn vruchten af voor mij. Door mijn kaart voor Jade, die ik 28 febr plaatste, mocht ik gastdesigner zijn voor de maand april en zodra ik de sketch en digi binnen kreeg ben ik er mee aan de gang gegaan. Ik was zo enthousiast dat ik achter elkaar vier kaarten maakte. Eén als reminder voor de challenge, één kerstkaart en twee verjaardagskaarten. Dus had ik meteen begin maart al vier kaarten klaar. Daarna verder met andere dingen en helemaal niet meer aan die kaarten gedacht. 

Toen ik dus de sketch op 1 april zag van Cheerful Sketches dacht ik meteen: "oh wat een leuke sketch weer, daar kan ik wel iets mee!!" en wilde er mee aan de slag gaan, maar toen....begon er ergens in mijn achterhoofd een belletje te rinkelen zo van: "hallo, heb je daar niet al iets mee gedaan".? ik zoeken bij de kaarten die nog gefotografeerd moesten worden en ja hoor....daar had je ze wel. 😂😂 hoezo suffig zijn?

Nu de kaart die ik maakte voor de challenge, ik heb zelfs de digi gebruikt die ik er bij kreeg, daar heb ik altijd wat moeite mee om uit te printen want in onze computer kan ik geen dikker papier gebruiken dan print papier. Ik heb daar een foefje op gevonden, ik print het uit op print papier en plak het dan op dunne aslan dat werkt goed voor mij. Moet ik wel opletten dat ik niet het geprinte gedeelte op de aslan plak (is natuurlijk al een keer gebeurd).

De andere kaarten plaats ik een keer in het weekend anders wordt de post zo lang. 


Dit is de sketch

Ik wens jullie hele mooie paasdagen, wij gaan nog niet naar de camping, veel te koud nog.

 Liefs



6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart en heel toffe sketch
Echt jammer dat het nog zo koud is he
Groetjes
Margo

Angélique zei

Wat een mooie kaart! Het papier past zo mooi bij de mooi ingekleurde digi.
Fijne paasdagen, lekker warm thuis.

Daphne zei

Het is ook bijna niet meer bij te houden, jij mag steeds gast designer zijn, want volgens mij........ volgende maand...... ik moest wel heel erg lachen om je appje laatst "wat een leuke sketch weer bij "jullie", van Cheerful" haha, had je er gewoon al 4 kaarten mee gemaakt🤣, Jesse zou zeggen "wist ik geeneens".
Maar deze reminder is héél mooi mam!! Wat mooi gekleurd, dat haar, zo goed gelukt.
De kleuren zijn prachtig, die passen helemaal bij mij natuurlijk.

Martha zei

Prachtig kaartje, Marja
Mooie kleuetjes bij elkaar en wat slim om zo je plaatje te verstevigen!
Fijne dsgen liefs Martha

Freubelmina zei

Wat een mooie uitwerking van de leuke sketch…ik denk dat jij hem van de week ook eens ga gebruiken Marja.
Nee nog geen campingweer helaas…hier is het al de hele ochtend zo mistig, brrrrr ik wil 🌞

GerJanne zei

Hahaha, die Marja. Wat leuk om te lezen! Ik heb dat ook wel eens gehad en ook wel eens andersom, dat ik dahct dat ik hem al gemaakt had en er dan 2 dagen van te voren achterkomen dat ik er toch geen kaartje nog mee had gemaakt.
Maar deze is in elk geval heel goed geslaagd!