woensdag 12 april 2023

Leuk DP

 Vorig jaar gaf Daphne mij een paar boekjes met leuk DP van de AC-tion. Ik heb er nog niet erg veel mee gedaan maar laatst zei ze tegen me: "mam je moet het eens gaan gebruiken hoor want het is zo lekker dun en weegt dus niet zo zwaar, goed om je porto kosten laag te houden" (ja, ja "ons bent zuunig")

Dan heb ik af een toe ook eens zin om weer mijn oudere stempels te gebruiken en natuurlijk verviel ik toch weer in het lila.

Bij GerJanne zagen we een leuk model kaart en daar gingen we mee aan de slag. Dat heb ik geweten, hoe ik het voor elkaar kreeg weet ik niet maar ik bakte er niets van terwijl Daphne vrolijk foto's bleef doorsturen van hoeveel zij er wel al  had gemaakt 😬, de link ernaar is er één van.  Uiteindelijk is het me dan toch gelukt. Zie hier het resultaat. Ook ik heb, net als Daphne, stukjes magneet vel gebruikt  om de vlakken op elkaar te laten zitten, ipv magneetjes.

 



Puf, puf blij dat het is gelukt.
Fijne dag en liefs

En na de tip van GerJanne en Wies, link ik deze kaart naar DAK

15 opmerkingen:

Ela zei

Haha, dat was een uitdaging! Maar erg leuk geworden en grappig modelletje is het.

Anoniem zei

Supergave kaart en zo leuk dat jij je hebt laten inspireren.?ik heb hem ook klaar en komt zaterdag online. Groetjes Nelleke

!neke zei

Wat een uitdaging ....en gelukt !!!
Heel mooi !!!
Groeten Ineke

karin zei

Een flinke uitdaging met succes want het is een prachtig kaartje.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Wauw Marja,
wat een super kaartje! En knap dat je toch doorgezet hebt! Het is je zo goed gelukt! Maar nu nog wel even linken bij DAK! Daar vragen we dit model! Had Daphne dat er niet bij gezegd?

Wies zei

Wat goed dat je toch hebt doorgezet Marja. Je kaart is heel mooi geworden.
En wat GerJanne al aangeeft, met dit model kun je meedoen met de DoAl(l)Kreatives Challenge van deze maand.
Groetjes, Wies

Angélique zei

Je hebt een prachtige kaart overgehouden aan je doorzettingsvermogen, heel knap gedaan!

Freubelmina zei

Nou hij is zeker wel geslaagd, wat een mooierd xx

Elly zei

Goed dat het je toch gelukt is, mooie kaart is het.
Groetjes Elly

alma.heijenk@gmail.com zei

ik vind m prachtig qua kleur en dsp.
gr Alma

Wilma zei

Wat is dit een prachtige kaart geworden Marja. Heel gaaf, dit aparte model. En mooie kleuren!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Daphne zei

Wauw, deze is wel heel erg mooi hoor mam!!
Ik had het gemist, nu ik weer aan het werk ben komt er van bloggen niet elke dag iets.
Maar waar issie goed gelukt.
Helemaal mijn kleurtjes en zo mooi, alles recht en netjes.
Goed idee hè, van de stukjes magneet vellen!!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart in mooie kleuren!
Dankjewel voor het meedoen bij de DAK challenge.
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Jaa...... dank je wel voor het meedoen bij DAK!

Doris Klein zei

Wow.. this is so pretty! I love the colour combination. It's an amazing work! :-)

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2