donderdag 25 april 2024

Op de valreep een kerstkaart op donderdag

 De hele dag heb ik een beetje lopen "dreutelen", kon niet in een kaarten flow komen en was een beetje aan het kijken op pinterest en facebook. Opeens bedacht ik dat ik Jesse niet had geappt dat er een kaart voor hen in de brievenbus lag om ze welkom thuis te heten. 😀 Ze kijken heel weinig in de brievenbus.

Dus appje gestuurd en terwijl ik dat deed dacht ik dat ik die kaart wel eens kon kopiëren met kerst dp. Dus net even, binnen een uurtje deze kaart gemaakt, (ik ben een beetje blijven "hangen" in het leuke rood witte dp)  en heb ik deze week toch weer een kaart om te linken naar 52 WTC.

Wij gaan nog maar steeds niet nar de camping, we vinden het nog steeds te koud vooral 's nachts dus blijven we nog lekker genieten van ons warme huisje.

Mooi Konings weekend voor iedereen en liefs van mij




10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

leuk kaartje met mooie kerstman stempel, leuke papiertjes heb je gebruikt.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.
DT 52WTC

Anoniem zei

Een mooi rood kaartje. Dat is wel mijn kleur. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

joke zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt en het blijft mooi dat rood/wit.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Rood en wit een mooie combinatie . En voor een kerstkaart helemaal mooi geworden. Wij vertrekken morgenvroeg, veel warme kleding mee en we gaan het wel zien. Zin in. Groetjes Nelleke

Martha zei

Mooie kerstkaart Marja
Nou ik kan mecgoed voorstellen dat je nu nog niet op de camping wilt zijn, brbrbr
Liefs Martha

Diny zei

Wat een leuk idee om deze vakjes kaart te maken Marja.....ik vind hem heel mooi geworden! Groetjes Diny

GerJanne zei

Superleuk Marja! Dit idee ga ik weer van jou lenen. Veel te leuk.
Het mooie weer komt er geloof ik nog niet echt aan. Ja een paar dagen volgende week, maar daarna?? Ik ben benieuwd of jullie snel kunnen gaan.

Anita van Deur zei

Prachtige kaartzo leuk met al die vakjes! Hopelijk binnenkort beter weer.

Angélique zei

Wat een goed idee om het papier zo op de kaart te maken! Het is een heel leuke kaart geworden.
Jullie hebben gelijk om nog lekker warm thuis te blijven.

Anoniem zei

Wat een mooie stempel van de kerstman en je maakte een mooie kerstkaart met hem Marja. Altijd fris dat rood-wit. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC