maandag 15 april 2024

Art Specially 2024

Zoals meerdere van jullie heb ook ik een hele fijne en leuke dag gehad op de Art Specially beurs, ik was er zondag. Jammer genoeg ben ik geen bekenden tegen gekomen en heb ook niemand met een naamkaartje gezien, of eigenlijk bedoel ik in de wandelgangen want Monique  heb ik wel gesproken bij haar demonstratie tafel, was leuk Monique.  Ha. ha naar mijn idee was ik de enige met een naamkaartje. Om 12.30 was ik bij de ATC ruil plek en kwam als eerste een hele enthousiaste Ineke van den Akker-Veugelers tegen. Zij vertelde me dat zij het ATC ruilen weer heeft gestimuleerd oftewel geregeld. Heel leuk. 

Er waren best veel dames die wilden ruilen en zo kwam ik toch nog met een aardig stapeltje thuis.  Ook heb ik steeds aan iedereen gevraagd of zij Henriët heette maar nee hoor, niemand. Jammer dat we elkaar toch niet hebben getroffen Henriët. Ik was er om 10.30 uur en werd om 16.00 uur weer opgehaald door Ed, wat was ik moe maar heel blij, wat een leuke dag en wat een indrukken heb ik weer opgedaan en nieuwe ideeën. Ik laat jullie mijn





aankopen even zien en de ATC's die ik terug heb gekregen.

Een hele fijne dag, ik ga met mijn nieuwe aankopen spelen.

liefs van mij

10 opmerkingen:

Diny zei

Wat heb je leuke ATC's geruild Marja.....en gave spulletjes heb je gekocht! Jammer dat je behalve Monique niemand uit blogland bent tegengekomen. Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en zo te zien met mooie spulletjes weer naar huis ging.
ook leuk de atc's
groetjes Alma

!neke zei

Heerlijk die nieuwe spullen...ga ervan genieten !!!!
groeten Ineke

Henriët zei

Zo jammer dat we elkaar gemist hebben zondag. Toen het ATC-ruilen begon zat ik bij een workshop van Ludiec en later zat ik bij een workshop van De Duif en heb niet gehoord dat Monique mij belde. Door al die workshops was ik het ATC-ruilen zondag ook helemaal vergeten. Sorry 😥.
Je hebt mooie spulletjes gekocht. Heel veel plezier er mee. Ik heb eenzelfde soort stans van Crealies. Lijkt me leuk om daar mee aan de slag te gaan. En dat flesje met poeder, daar heb ik er ook een aantal van gekocht. Ik maakte er vandaag de eerste kaart mee, die komt vrijdag op mijn blog.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Wat heb je een leuke beursbuit, Marja
En die ATC kaartjes allemaal zo leuk!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad
Voor mij is Nijkerk te ver
Ik ga vrijdag met het OV naar de Kreadoe beurs, dat is 2 uur relaxt reizen
Daar heb ik ook zin in
Liefs Martha

GerJanne zei

Wat leuk dat je zo goed geslaagd bent op de AS! Mooie spullen heb je gekocht! En wat leuk dat je weer ATC's hebt kunnen ruilen! Ik herinner me van jaren geleden dat je ook ging ruilen en ik had geen idee waar je het over had....
Groetjes en geniet van je nieuwe spullen!

Elly zei

Je bent lekker geslaagd op de beurs en ook vele mooie ATC kaartjes gehad.
Fijn dat het een leuke dag is geweest.
Groetjes Elly

Daphne zei

Wat een mooie leuke spullen heb je gekocht mam. Ik heb nu al weer zinin-in om te komen knutselen.
En die ATC's, leuk!! Wat veel heb je er kunnen ruilen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke buit Marja en een hoofd vol ideeën natuurlijk. Mooie ATC kaartjes heb je gekregen, ook daar doe je natuurlijk weer ideeën mee op. Jammer dat je verder niemand tegenkwam maar je hebt een fijne dag gehad en dat is het belangrijkste toch? Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken, het is echt knutselweer nu :)
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad afgelopen zondag. Was het ook druk? Heerlijk na genieten en gauw aan de slag met je aankopen. Groetjes Nelleke