zaterdag 6 april 2024

Kaartje voor Floor

 Eergisteren kwam ik tot de ontdekking dat Floor (hondje van Daphne) op 6 april 2021 is geboren en bedacht dat ik toch eigenlijk best wel even een kaartje had kunnen maken. Nu heb ik vorige week bij de kringloop een doosje kleine kaartjes gescoord voor weinig en daar van lag er toevallig één kaartje op mijn werktafel en ik zag dat de afbeelding een hondje was in plaats van een koe. Nu wilde ik hem nog voor 17.00 uur op de bus doen en ben snel aan het plakken en knippen gegaan. Eigenlijk is dat helemaal niet zo leuk om te doen want ik werkte een beetje tegen de tijd op. Anita van Deur schreef dat zo mooi bij Daphne's  nieuwjaarskaart post: "de tijd rent me weg.." Toen kwam er ook nog een buurvrouw een kopje thee drinken en daar  "rende die tijd weer weg."😅 Maar... uiteindelijk kreeg ik het toch voor elkaar en de kaart ging op tijd op de bus. Ik hoop dat Daphne hem gisteren nog heeft ontvangen of anders vandaag.

De sketch is weer de april sketch van Cheerful sketches net als mijn kaart van gisteren en daar link ik hem ook weer naar toe.

Fijne dag en liefs


 

13 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke kaart om Daphne te feliciteren met de verjaardag van Floor.
Heel leuk papier heb je bij het plaatje gekozen.
Deze kaart is vast met enthousiasme door Daphne ontvangen.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Wat een leuk idee om Daphne een kaart te sturen voor de jarige Floor!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach wat een leuk plaatje en Floor is ook deels wit met zwarte vlekken dus heel toepasselijk Marja. Je maakte er een vrolijke kaart van en de tijd lijkt inderdaad te vliegen, vooral als je met iets leuks bezig beht hihi.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

o hahaha ja die tijd die rent weg...leuke opmerking is dit.
leuke kaart voor Daphne.
groetjes Alma

Angélique zei

Wat een leuke kaart heb je er toch van weten te maken ondanks de tijdsdruk.
Dankjewel dat je weer meedoet bij Cheerful Sketches!

GerJanne zei

Lief van je!! En wat een leuk plaatje is het! Ja, mooie uitdrukking van Anita. Ook 1 om er in te houden!

Martha zei

Leukegrappige kaart voor Floor, Marja
Ja de tijs, net alsof het steeds harder gaat
Liefs Martha

Daphne zei

Ja hoor, op tijd ontvangen!!
Lief van je, ik was helemaal verrast.
Je ziet het niet, dat je deze kaart onder tijdsdruk hebt gemaakt.
Leuke sketch hè?!
Heel erg bedankt, de kaart hangt in onze kamer, kan ik er lekker steeds van genieten.
(En bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches)

Diny zei

Ach....wat een schattig kaartje heb je voor Floor gemaakt Marja....en Daphne was blij verrast las ik! Groetjes Diny

Elly zei

Dit is zeer zeker een hele leuke kaart!
En wat mooi gezegd van Anita. Groetjes Elly

jolanda creatief bijtje zei

lief kaartje
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt Cheerful sketches

Bea zei

Wat een snoezig kaartje met dit hondje er op Marja, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches, groetjes Bea.

Gina zei

Leuke kaart met dit hondje. Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches. Groetjes, Gina