zaterdag 30 maart 2024

Uitdaging met Daphne nummer ??

 En al weer de laatste zaterdag van de maand dus tijd voor onze uitdaging. Daphne bedacht "maak een spot light card en meteen schoten deze twee stempels door mijn hoofd.

Dus aan de slag en in een mum van tijd was ik klaar. Die met de tulpen ging naar Daphne en Ariënne kreeg de andere (uiteraard).

Voor iedereen een hele mooie Pasen, sterkte met de zomer tijd (ik heb er altijd een beetje last van, nooit van de wintertijd overgang maar wel van deze overgang.)

Liefs 



12 opmerkingen:

Daphne zei

Zo mam, deze zijn echt suuuuuper goed gelukt.
Wat een mooie stempels heb je gebruikt helemaal geschikt hiervoor!!
Volgens mij heb jij echt precies de opdracht uitgevoerd, want ik denk dat de spotlight techniek zo hoort te zijn😁
Heel erg mooi, ik ben er heel blij mee.
Voorjaar, dat straalt mijn gekregen kaart uit🥰

Daphne zei

Oh en volgens mijn telling........nummer 38 alweer!

Martha zei

Wat een mooie kaarten Marja
Leuke techniek heb je gebruikt!
Liefs Martha

Martha zei

Fijne paasdagen voor jullie!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie fleurige kaarten heb je met deze leuke techniek gemaakt Marja. Die bloemen stempels lenen zich er erg goed voor en je hebt ze mooi ingekleurd. Hele fijne Paasdagen voor jullie.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Prachtige kaarten !!!!!!
Ook van Daphne !
Fijne dagen ,
groeten Ineke

Henriët zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met deze techniek. Super mooi zoals dat rood nu afsteekt tegen de rest van de kaart.
Ik houd deze in gedachten voor mijn uitdaging met GerJanne. Maar ook hier is de opdracht voor april al verstuurd dus het zal zeker tot juni moeten wachten.
Fijne Paasdagen!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Oeh, wat een prachtige kaarten, heel mooi gemaakt.
Fijne Paasdagen!

Nelleke zei

Jullie bedenken mooie uitdagingen zeg! Deze bedacht door Daphne is ook supergaaf en wat een mooie uitvoering heb je gemaakt. Super gaaf. Fijne Paasdagen. Groetjes Nelleke

Colien zei

Prachtige kaarten zijn het geworden, echt heel mooi!
Heel anders dan die van Daphne, grappig is dat.
grtz Colien

GerJanne zei

Oh ja!! Deze techniek is ook zo leuk! Allebei je kaarten zijn heel mooi geworden. Gek is dat toch dat je zo'n techniek dan doet en ok weer vergeet. Daarom is bloggen zo leuk dat je er weer aan herinnerd wordt! Dank je wel. Nu gauw bij Daphne kijken wat ze ervan gemaakt heeft!

Anita van Deur zei

Deze had ik gemist, prachtige kaartjes en mooi gestempeld.