dinsdag 19 maart 2024

Niet saai dus.

 Ha, ha ik was nog even doorgegaan met die "molentjes" kaarten zoals ik ze noem en aangezien jullie schreven dat het niet saai is 😊 heb ik er voor de verandering nog een, nu gaan kerstkaart.

Ik weet ook nog niet aan wie ik hem ga sturen dus ligt hij (is een kaart eigenlijk een "hij"?) in de voorraad doos.

Ik vind het plaatje er wel weer mooi bij kleuren. Heb jaren gel4eden eens een pakje van die plaatjes gekocht op een of andere beurs en ze eigenlijk nooit veel gebruikt.

Morgen ga ik weer eens een dagje bij Daphne kletselen, omdat Jesse 6 weken op vakantie is hebben zij de hond van Jesse (Lila) en met de twee honden hier in ons appartement wordt misschien een beetje te druk om te kletselen, waarschijnlijk gaan we het nog wel een keer proberen. Ze zijn wel eens samen geweest hier maar toen was Jesse er zelf bij. We bekijken het nog.

Hier de kaart...eigenlijk vond ik zelf eerst het gebloemde dp er niet z\o leuk bij dus heb ik hem een tijdje laten liggen op mijn tafel. Opeens bedacht ik dat ik de kaart ook overdwars kon doen, plaatje er bij en voìla, geslaagd vond ik. 

Nu ben ik nog met één bezig en dan is het wel weer klaar.  Nu eerst maar eens verzinnen wat we morgen kunnen gaan doen. Daphne moet haar spulletjes van boven halen ook ivm de hondjes dus we moeten wel een gericht "doel" hebben, zij had het over nog eens met de "one sheet wonder" aan de gang te gaan, we zullen zien.

Fijne dag en liefs. 


 

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Marja, mooi dp en leif plaatje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh, mooie combinatie van dessin-papier en het plaatje Marja. Leuk om de kaart zo liggend te maken, dat geeft weer een andere uitstraling. Gezellig om samen te gaan "kletselen", jullie krijgen vast wel een goed idee. Veel plezier.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Leuke lay-out dat molentje. Mooi papier en plaatje heb je gebruikt.
Veel knutselplezier samen.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Alwéér een molentjeskaart? 🤪
Nee hoor, hij is prachtig, ik ben blij dat je hem/haar laat zien. Het gebloemde dp is juist perfect voor deze kaart, goed gedaan.

Daphne zei

Dat is leuk, om een voorraad van zulke plaatjes te hebben. (Neem mee straks😊!!)
Het past heel mooi bij het dp.
Goed idee om de kaart een poosje te laten liggen, dan ineens zie je hoe je het hebben wil en is de kaart zo af.
Tot straks, ik heb er erg veel zinin-in.

Martha zei

Op deze manier is het kaartje ook heel leuk Marja
Het patroon komt net weer anders uit en met dat mooie plaatje erop heb je gelijk weer een prachtkaart!
Veel plezier bij Daphne ( zij vond de plaatjes ook mooi, hint hint,..)

Freubelmina zei

Volgens mij had ik op deze kaart wel gereageerd dus denk dat mijn reactie in de spam staat?
Kan ook zijn dat ik denk dat ik gereageerd heb (is niet zo helder in m’n hoofd momenteel) ik vind hem in ieder geval prachtig Marja xx