zondag 12 februari 2023

Hoera voor Mylo

 Ons middelste kleinkind,  heeft deze week zijn rijbewijs gehaald en daar moest natuurlijk een kaartje heen. We wisten niet wanneer hij moest afrijden want, omdat hij de eerste keer gezakt was,



wilde hij het nu niet laten weten "jullie horen het vanzelf wel!" en ja hoor, afgelopen donderdagmorgen rondom 11.00 uur kwam een een telefoontje  " ik heb mijn rijbewijs!" hartstikke blij natuurlijk".

Ik had me een paar dagen ervoor toe gezet om een kaartje te maken. Had het plaatje echt al jaaaaaaaren liggen en het past eigenlijk wel goed bij Mylo ha. ha. Binnenin nog een strookje om een bijdrage voor een eerste tankbeurt in te doen maar Mylo was een beetje eigenwijs en plagerig en bleef maar roepen: "ik koop er wel munten voor carnaval voor hoor oma en opa!" en wij natuurlijk maar blijven roepen dat dat niet mocht. Maar ach, het is om het even, hoe noem je zoiets ook al weer, vestzak, broekzak geloof ik.

Verder heb ik nog niet zo veel puf om in mijn knutselhoek te zitten, ben steeds bezig met oefenen en al druk met buiten wandelen, wel achter de rollator. Afgelopen woensdag ben ik met de fysio bezig geweest om buiten los te lopen en oefeningen te doen, ging prima. al met al ben ik ruim een uur aan het lopen geweest en gelukkig geen last daar na dus nu heb ik wel vertrouwen dat het allemaal goed komt. 

Fijne dag nog en liefs

 

11 opmerkingen:

Martha zei

Haha wat een leuke kaart, marja
Gtappig voor Mylo, knappe prestatie!
Fijn dat het stapje voor stapje beter gaat en de knutselstemmimg komt wel weer
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, dat is een leuk afdrukje en wat heb je er een vrolijke kaart van gemaakt met al die vlaggetjes die onder het afdrukje uit steken Marja.
Fijn dat het nu wat beter gaat, dat geeft weer moed. Hou vol hoor!
Lieve groetjes Miranda

jackelien zei

Wat een super leuk kaartje.
Gr Jackelien

Angélique zei

Wat een leuke kaart, perfect voor de gelegenheid, haha. Het is een heel vrolijke met al die vlaggetjes, maar die moeten er ook zijn want er is iets te vieren.
Goed om te lezen dat je meer vertrouwen hebt gekregen in het herstel, succes met doorzetten!

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat leuk van Mylo. Ik als het al op het blog van Daphne. En dat plaatje is enig op de kaart.. Hij zal we; snappen dat je die al een tijd had liggen, hahaha.
Nou, je moet wel geduld hebben met je knie deze keer he? Maar deze berichten zijn goed! Zet'm op en houd vol!

Nelleke zei

Wat fijn he dat kleinkinderen hun rijbewijs halen, makkelijk voor de ouders en opa en oma. Jou kaart is heel erg leuk. Lekker toepasselijk.
Wel ene tegenvaller dat het revalideren minder snel gaat dan je hoopte. Ik heb ene stempel, daar staat op: onderschat nooit de kracht van kleine stapjes.
Sterkte en geduld met de revalidatie.
Groet, Nelleke

Freubelmina zei

Wat een superleuke kaart maakte je Marja, wat een geweldig leuk plaatje hihi.
Fijn dat er verbetering in je knie komt, valt allemaal niet mee! xx

Elly zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt, en heel gaaf voor je kleinzoon.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een leuke kaart maakte je voor Mylo. Zo leuk dat plaatje.
Succes met revalideren. Zo te horen gaat het de goede kant op.
Groetjes van Henriët

Wilma zei

Wat 'n superkaart heeft oma gemaakt voor de kleinzoon, heel grappig gedaan Marja en leuk wat je met de datum hebt gedaan! 🙂
Mooi dat het nu stapje voor stapje de goede kant op gaat! Voorwaarts, mars...
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Daphne zei

Haha, "je mocht los lopen", dat oefen ik met Floor ik wel eens, maar die luistert niet altijd zo goed en dan moet ze gewoon weer aan de riem hoor🤣.
Leuk hè, dit kaartje, ik vind het tongetje uit de mond van het mannetje zo lief, hij is heel ingespannen bezig, dat kan je wel zien.
Net als Mylo, die kan ik zo focussen.
Lief hoor, een kaartje krijgen is altijd leuk, zeker met de inhoud voor de eerste tankbeurt erin😉