dinsdag 28 februari 2023

Toch nog op de valreep.



 Na een flink aantal dagen erg lamlendig te zijn geweest van de corona besmetting begin ik nu een beetje bij te komen. Hoewel gisteren zo maar opeens mijn reuk en smaak weg is gevallen, wat een raar gevoel is dat. Maar ook dat zal zich wel weer herstellen (hoop ik). Met Ed gaat het ook wel weer, we zijn echter nog lang niet op ons normale niveau. 

Ik was vorige week al bezig geweest om een kaart te maken voor de challenge bij Cheerful sketches die had ik klaar maar niet meer de puf om achter de computer te gaan en het allemaal te verwerken. Vandaag echter begon het weer te kriebelen en het kan nog tot vanavond dus....bij deze.

De kaart is voor Jade, ons jongste kleikind en zij wordt 9 maart al weer 17 jaar. Aangezien zij met een dansgroep heeft meegedanst in drie carnavals optochten vind ik dit wel een toepasselijk plaatje. 

Verder hel leuke dp van SU.

Ik vind hem geslaagd, met dank aan de sketch van CS.


 

10 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou hebben jullie het flink te pakken Marja, hopelijk nu een spoedig herstel hoor!
Dat het weer begint te kriebelen is een goed teken en je bent mooi net op tijd om je prachtige kaart mee te laten doen! Xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend dat je reuk en smaak weg zijn, hopelijk is het maar tijdelijk Marja. Dat "het weer begint te kriebelen" is meestal een goed teken. Je hebt een mooie felicitatie-kaart voor je kleindochter gemaakt. Leuk dat je delen van die gave stempel gepaperpieced hebt, zo combineert alles heel mooi met elkaar.
Beterschap voor jullie allebei.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Gelukkig gaat het beter met jullie !!!!
Je kaart is super leuk !!!
Groeten Ineke

Angélique zei

Fijn dat jullie opknappen, maar balen van je geur en smaak. Beterschap verder, hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop.
Mooie kaart voor je kleindochter, heel vrolijk. Je hebt de dame mooi aangekleed.

Nelleke zei

Leuke kaart voor je kleindochter, gaaf papier ook. 17 jaar, wat gaat de tijd toch snel he?
En ojee, toch nog corona op de valreep. Volgens mij ontkomt er niemand aan, maar krijgt iedereen het wel een keer. Hopelijk knappen jullie weer snel op. Groet, Nelleke

Wilma zei

Wat heb je een mooi geheel gemaakt Marja,van deze kaart en plaatje. Gaaf gedaan zo! Maar wat jammer van jullie gezondheid, hopelijk duurt het allemaal niet zo lang meer...
Voorspoedige beterschap en veel sterkte ermee.
GROET, Wilma.

Daphne zei

Leuk hoor mam, wat knap dat je toch nog een kaartje hebt weten te maken nu je ziek bent.
En wat leuk verzonnen, de dansers erop.
Ik dacht even dat je de leeftijd niet goed had, als ik het zo hardop lees (haha, hardop lees) schrik ik er bijna van.....17!!!! Poeh, mijn kleine meisje, niks meer van over.
Balen dat je je smaak en reuk kwijt bent, ik hoop dat het gauw weer terug komt.
Wat echt vies is, als je niks ruikt en proeft is ontbijtkoek.

Elly zei

Hopend komt je geur en smaak snel weer terug..
Een leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Martha zei

Wat een leuke kaart voor Jade, Marja!
Leuk dat je de kleding met dp hebt gemaakt heel passend
Vervelend geen smaak en reuk hebben, hopelijk komt het snel terug!
Liefs Martha

GerJanne zei

Oh ik zie dat ik door de toestanden met mijn vader deze gemist heb. En hij is zo gaaf! Mooi en toepasselijk voor Jade! En hier lees ik dus dat jullie echt ziek waren van de covid...nu maar hopen dat het langzaam de goede kant op gaat.