dinsdag 31 mei 2022

Weer even thuis.

 Het heeft in de nacht van zaterdag op zondag zo geregend dat wij midden in de nacht tegen elkaar zeiden: "we gaan morgen naar huis!" en dat hebben we dus meteen gedaan. Brr het was ook nog eens erg koud dus snel naar huis en het was een complete uittocht op de A 28 vanaf het noorden. Nu had ik op de camping een leuke kaart gezien op pinterest met een Libelle en ik heb nog steeds drie Libelles liggen die ik uit een servet heb gehaald, de bedoeling was om er een blauwe bij te doen maar uiteindelijk vond ik de gele leuker bij de bloemetjes passen. Ha, ha nu kan ik nog gele bloemetjes maken en de blauwe libelle er bij doen.  Met stukjes en beetjes is hij voor elkaar gekomen. Lint had ik thuis en de tekst stempel ook. Gisteren de kaart afgemaakt.

Het is erg fijn om thuis te zijn als het geen lekker weer is. We doen de gaskachel in de caravan nooit aan, we hebben een klein elektrisch kacheltje dat is voldoende maar in de voortent is dat weer te weinig. So wie so hebben we afgesproken om niet meer daar te  zijn als het geen behoorlijk weer is. Bovendien moet ik morgen weer naar de fysio. Nog een paar keer en dan stop ik ermee. Het gaat prima met de geopereerde knie en 30 juni hoor ik meer over de andere (hoop ik).

Nu de kaart, is het geen schatje?

Fijne dag en liefs

7 opmerkingen:

Angélique zei

Een mooie, fleurige kaart.
Fijn dat het zo goed gaat met je knie, dan ga je ook met meer vertrouwen voor de volgende.

Anoniem zei

Groot gelijk om lekker naar huis te gaan als het te koud en nat is Marja. Je fleurige kaart is een plaatje. Een leuke libelle is dat en die mooie strik maakt je kaart helemaal af vind ik.
Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

Wies zei

Ja, het was de afgelopen dagen niet echt warm. Zeker gistermorgen niet. Dan lijkt het me inderdaad fijner om thuis te zijn. Vandaag is het alweer wat aangenamer. Mooie kaart heb je met de gele libelle gemaakt.
Fijn dat het goed gaat met je geopereerde knie.
Groetjes, Wies

Martha zei

Mooi dit kaartje met een libelle, Marja
Groot gelijk dat jullie geen kou gaan zitten lijden op de camping, thuis is dan de beste optie!
Fijn dat het zo goed gaat met je knie!
Liefs Martha

Willy zei

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met je, bikkeltje ben je hoor! En je hebt gelijk dat je alleen gaat kamperen met mooi weer. Thuis heb je alles bij de hand, prachtig kaartje laat je hier zien!!

Freubelmina zei

Het is zeker een schatje, mooie combinatie het blauw van de bloemen met de gele libel Marja.
Lieve groetjes xx

Wilma zei

Je hebt hier inderdaad een mooie kaart Marja, mooi kleurwerk ook en de libelle is een toppertje. Erg fijn gedaan. En gelijk hebben jullie, met slecht weer, weer lekker thuis want 'There's no place like home.' 🙂
Fijne dag nog verder.
GROET, Wilma