donderdag 9 juni 2022

Nog een Libelle maar dan omgekeerd.

 Ik wilde de blauwe libelle opplakken op de vorige kaart maar vond dat toch niet zo geweldig staan, te veel blauw ha, ha en daar had ik helemaal de kaart voor gemaakt. Gelukkig had ik ook nog een gele libelle, dat hebben jullie dus gezien.

Maar ja, ik vond de blauwe toch ook leuk en daar een tweede kaart mee gemaakt. Lekker makkelijk, goed voor de voorraad.

Wat is het een slecht weer geweest met de Pinksteren, zo sneu voor al die mensen die een weekend hadden besproken op een camping of ergens anders. Wij zijn nog wel gebleven maar toch dinsdagmorgen snel naar huis


.

Nu zijn we in spanning voor de examen uitslag van Jade, na 14.00 uur hoort ze het en het is nu 14.02 😅😅 

 Fijne dag en liefs

8 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaart, spannend hoor die uitslag, hopelijk is ze geslaagd.
groetjes Alma

Wilma zei

Dit is ook een hele mooie kaart Marja, zonde om niets te doen met deze libelle. En het is feest, heb ik gezien! 🥳 Zorg minder en de spanning is weg... Heel fijn voor iedereen!
Nog een mooie avond.
GROET, Wilma

Diny zei

wat een leuke kaart Marja....en ik heb natuurlijk ook de andere bekeken....leuk bedacht!
groetjes en hopelijk kan de vlag uit,
Diny

GerJanne zei

Hij is prachtig Marja. Goed dat je de vlinder op ene andere kaart kon gebruiken. EN intussen weten we dat Jade geslaagd is. Fijn he??!

Angélique zei

Oh wauw, wat een prachtige kaart!

Martha zei

Prachtige kaart Marja
O gelukkig weet je de positieve uitslag al!
Fijne dag liefs Martha

Wies zei

Wat leuk om de blauwe libelle nu te combineren met gele bloemen. En wat fijn dat Jade geslaagd is. Gefeliciteerd.
Onze oudste kleindochter is ook geslaagd. Omdat ze niet zo ver weg woont zijn we haar donderdagmiddag persoonlijk gaan feliciteren.
Groetjes, Wies

Daphne zei

Dit kaartje bracht geluk bij een goede uitslag voor Jade😉.
Grappig om te lezen dat jij bent gaan bloggen om de tijd te doden, ik deed ook van alles, maar er kwam niks zinnigs uit mijn handen.