zondag 29 november 2020

een verhuiskaart

Onze oudste dochter heeft een tijdje vrijwilligerswerk gedaan en daarbij eens in de week een oudere dame bezocht. Ze deden boodschappen of kletsten wat met elkaar of ze puzzelden samen.

Nu gaat deze mevrouw naar een aanleunwoning en Ariënne vroeg of ik een kaart voor haar wilde maken.

Daar moet ik altijd even over nadenken en uiteindelijk sla ik wat voorbeelden op vanaf pinterest. Het leuke is dan wel dat het toch altijd anders wordt, dus toch iets "eigens" van mij. 

Deze is het geworden en Ariënne vond het leuk.

Fijne zondag voor jullie allemaal. Wij genieten nog steeds erg van ons appartement, het is vandaag precies een jaar geleden dat we de sleutel kregen. Nog geen momentje spijt gehad.

🙋🙋


12 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart heb je gemaakt voor die dame.
Groetjes Elly

Martha zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Marja!
Fijn dat jullie zo genieten op jullie nieuwe stekkie!
Liefs Martha

Creatiels zei

Mooie kaart heb je gemaakt. Fijn dat jullie blijven genieten van jullie nieuwe woonst.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart ter ere van de verhuizing heb je gemaakt Marja. Fijn dat jullie blij zijn met jullie appartement zeker in deze tijd.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Mooie kaart in zachte kleuren, echt voor een dame.
Heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebben in jullie appartement.

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt als opdracht voor je dochter Marja,
en fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben op je appartement
groetjes Rosina

Nelleke zei

Van de week dacht ik nog hoe zou het met Marja gaan en nu kijk ik even en zie een leuke kaart verschijnen. Ik krijg ook alles niet helemaal meer mee hoor omdat we zo druk in ons huis zijn. Fijn dat jullie nog steeds genieten van je appartement, wij hopen dat straks ook te doen als de verbouwing achter de rug is, groetjes Nelleke

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een mooie verhuiskaart heb je gemaakt. Die huisjes blijven zo leuk.
En ik heb Peter gevraagd nar mijn laptop te kijken en alles zo in te stellen dat het veilig is. Volgens hem is het een veilige site, dus waarom jij die melding krijgt...Heel raar. Maar misschien is het nu weg?
En anders maar via je je telefoon.

Daphne zei

Wat een leuke kaart mam.
Wat mij altijd goed helpt is om een leuke sketch op te zoeken, dan heb je al een beginnende.
Kun je ook nog eens meedoen en een challenge, whahaaaaa.
Maar knap gemaakt hoor, soms is een kaart maken voor iemand die je niet kent best lastig.

Annerieke zei

Wat een leuke verhuiskaart heb je gemaakt!
Groetjes, Annerieke

Creatiels zei

Mooie kaart in zachte kleuren. De dame zal wel blij geweest zijn met deze kaart.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Willy zei

Een jaar alweer? Oh ik weet het nog, volgens mij volgde je toen net een workshop van mij in Zwolle. Time flies :) En wat een leuke opdracht was dit, missie geslaagd, mooie kaart!