vrijdag 20 november 2020

Opruiming houden.

Omdat we nog steeds bezig zijn in huis (je kan het maar druk hebben) komt het er niet altijd van om te knutselen.

Zo af en toe "duik" ik wel even achter mijn werktafel, als ik geen inspiratie heb kijk ik mijn bakjes met plaatjes enz na. Daar vond ik pas nog een 3d bloem en eigenlijk zonde om weg te gooien. ik vond het een mooi plaatje voor een wat oudere dame maar daar had ik al een kaart voor gemaakt. Enfin, toch maar een kaart gecreëerd. Ik leg het dan op mijn tafel en iedere keer als ik met iets anders bezig ben zie ik het in mijn ooghoeken liggen en opeens komt dan het idee boven water drijven. Ik heb mijn gelliprints erbij gehaald voor de ondergrond en uiteindelijk dit gemaakt.

En toen hoorden we vorige week dat een buurvrouw uit onze oude straat ernstig ziek is. We vonden een kaartje wel op zijn plaats en zie daar, nu kwam hij ook nog goed van pas. 

Dan nog even dit: omdat ik nog steeds geen goed ritme heb, heb ik bijna geen tijd om te bloggen. Ik heb best wel veel kerstkaarten gemaakt maar geen tijd gehad om ze op de foto te zetten, ach ik laat het maar een beetje over me komen. Lees wel jullie berichtjes veel daar heb ik nog steeds veel plezier mee maar heb niet altijd tijd om te reageren en het moet natuurlijk ook geen verplichting worden. 

Voor nu: een heel mooi weekend en liefs en groetjes van mij.

 

8 opmerkingen:

Wies zei

Leuk dat er dan opeens toch een idee in je opkomt voor een kaart.
Je hebt een mooie passende gelliprint achtergrond gemaakt bij de 3D bloem. Je oud buurvrouw zal deze kaart zeker waarderen.
En ja, het bloggen en reageren lukt niet altijd.
Ik wens jou ook een goed weekend.
Groetjes, Wies

Angélique zei

Mooie kaart in frisse kleuren.

!neke zei

Leuke kaart !
En reageren moet niet , mag !
Als je geen tijdig zin hebt ..... is toch goed!
Succes met opruimen!
Ben ook bezig, ga volgend jaar kleiner wonen!
Groeten Ineke

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt. Toch fijn dat at toe je aan toe komt om te freubelen. Succes met alles.

Martha zei

Ha die Marja!
Dat doe je goed! Heerlijk ontspannen knutselen en obtspannen bloggen, want het is en blijft een hobby, niks moet en alles mag!
Mooi beterschapskaartje!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Marja, hoe kan het lopen he? Heb je en kaart klaar en is er meteen een bestemming voor. Dat is mooi en je kaart is dat ook.
Het moet zeker gene verplichting worden, anders ontspant het ook niet meer. Je kaart voor mijn verjaardag lag van de week in de bus! Leuk! Ben heel benieuwd naar alle leuke kaarten, maar ik houd ze nog even dicht!

Monique zei

Wat een mooi kaartje voor de buurvrouw. Dat fleurt haar vast wel op.
Lieve groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk dat er zomaar een kaart uit je handen rolde en dat hij meteen van pas kwam Marja. Mooi die gelliplate achtergrond in combinatie met het roze van de bloem.
En niets moet, alles mag hè, hobby moet geen verplichting worden.
Lieve groetjes Miranda